nep tag heuer

Er is een oplichter op marktplaats bezig, wederom imitatie rommel en als je reageert
met een prijs en de vraag of het wel of niet nep is dan wordt je bedreigt ik wil jullie dat even mee geven.

Hij is dus op marktplaats onder advertentienummer: 531965037 te vinden.
of zoekfunctie tag heuer U bent gewaarschuwd.

Ook marktplaats gewaarschuwd maar hij staat er nog op! en overdag kan je bieden en rond deze tijd kan je alleen mail versturen.

liefhebber

Er zijn zoveel nepverkopers. Daar kijk ik niet meer van op.
Wel als ze origineel erbij zetten. Maar dat staat niet in de advertentie.
Dat deze persoon gaat dreigen is echter niet normaal en moet worden aangepakt.

Verwacht je voor die prijs van 189 euro een originele Tag Heuer te kopen
Ik denk het niet dus gewoon nep.

zie de advertentie http://link.marktplaats.nl/531965037

En mailen of hij echt is? Serious? :smiley:

Kom op hier ga je toch niet serieus op in, je weet dat het een nepper is.
Je ziet het , je ruikt het, je proeft het…

En tja als je belt dan kan je dit soort flauwekul verwachten. Lekker links laten liggen die goosert.En als je belt spreek je gewoon in het chinees tegen um en vraagt SAMBAL bij!!!:+

80% wat er wordt aangeboden is nep, zie je al aan de prijs dus niks nieuws. Vervelend? ja natuurlijk . Maar daar prikken wij als geacht horloge freack dwars doorheen.toch?:wink:

+0,9. Ze moeten heel snel wat doen aan dat nepverkoop. Ik zie het gewoon als criminaliteit. Ook MP doet hier aan mee…punt.

Klopt maar dan kan de afdeling Horlogerie…ophouden te bestaan geloof ik. Dan ben je in 20 pagina’s door het horloge gebeuren heen haha!:smiley:

Je heb wel gelijk natuurlijk! de meest exotische dure merken kom je er in neppers tegen, heel vervelend. Maar laten we de hand in eigen boezem steken …we houden deze markt met z,n allen zelf in stand.

Daar bedoel ik niet mee ons als forum gebruikers en liefhebbers van echt klokken.
Maar wel de rest die duur wil doen en het niet kan lappen…:? koop dan een seiko voor 150 euro ipv een nep Omega, Hublot , Breitling, Bolex enz…als we met z,n allen die nepmarkt links laten liggen …maar ja dromen zijn bedrog…:X

Ja. Je hebt ook genoeg mooie Tissot, Certina, Seiko etc horloges voor kleine prijzen. En vaak zijn dat horloges van goede kwaliteit en mooie afwerking.

Beter 20 paginas dan 300 paginas waarvan dus 280 troep.

Ik ben gewoon tegen nep en ook tegen die lelijke hommage dingen. sorry wil geen discussie starten maar moest er effe uit.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Laat lekker gaan …

Een drager van een neppert heeft nooit het gevoel wat een drager van een echte heeft.
Hoe harder hij roept of doet dat het een echte is, des te groter het besef van een neppert :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

De “grote” schmeink heeft gesproken…:}

Er gaat niets boven origineel! je voelt het, je ruikt het, je proeft het, Je beleeft het…ORIGINEEL!!!:~

SuperC Schreef:

Uhhh…je ziet toch aan de prijs dat het niet echt
kan zijn???

Snap dus niet zo goed waar je je druk over maakt,
als hij dit horloge voor 1890 euro had aangeboden,
had ik je gelijk gegeven.

Ik snap wel dat hij zich er druk over maakt. Het is en blijft gewoon belachelijk dat dit soort dingen op marktplaats mogen staan. Wij weten wel dat het niet kan, maar er zijn hele volksstammen die dat misschien niet weten.

Jongens, jullie lezen allemaal weer niet goed!

Het is een Limited Edition, daarom kennen jullie hem natuurlijk niet!

:wink:

Maar om nu heel verontwaardigd te zijn…mwah dit gaat al jaren zo en MP verdient er lekker aan.

En MP vindt het “verschrikkelijk” NOT!!!:o hebben ook gewoon boter op hun hoofd.
De kas wordt gespekt en daar draait het allemaal om.

Ik ben het ermee eens, nep moet je weren als de pest, maar ja om al die chinezen die werkloos worden weer aan een baan te helpen…de babi pangang komt je op den duur ook de strot uit…:+

maardein Schreef:

Jongens, jullie lezen allemaal weer niet goed!

Het is een Limited Edition, daarom kennen jullie
hem natuurlijk niet!

:wink:

maardein!,

Ga heen en vermedigvuldig u…:smiley:
na 9 maanden heb je een echte limited edition!!uniek en geen tweede op deze aardkloot te vinden…:+

Dit is gewoon geen nieuws. Gewoon een van de zovele nepaanbieders.

Ik wil niet weer de mp discussie oplaaien, aar ik ben van mening dat ook een koper, van welk goed dan ook, zich op de hoogte kan stellen van hetgeen hij of zij wil kopen. Ook de meeste leken herkennen de grote horlogenamen wel, en trekt op mp hopelijk de conclusie dat het raar is dat het ene horloge 100 euro kost en de andere 1000. Er zal vast een enkeling zijn die per ongeluk een nephorloge koopt omdat ie het gewoon mooi vind, zonder te weten dat het fake is. Maar ik ben er van overtuigd dat de meeste nepzooi op mp wordt verkocht aan lui die zoeken op merknaam om zodoende dik te kunnen doen met een nepding. Van leden van dit forum, of andere horlogeliefhebbers, mag je gewoon verwachten dat ze weten dat je voor dit geld alleen nep koopt.

saensgroen Schreef:

met een prijs en de vraag of het wel of niet nep
is dan wordt je bedreigt ik wil jullie dat even
mee geven.

Waarom vraag je of een Tag Heuer van 189 euro wel of niet nep is…