Nerd alert!

Biecht 't toch maar hierbij mee op:

was een poosje terug met wat vrienden naar de film Avatar van Cameron (ja, die gast van Terminator en Titanic). Prachtige film in 3D gezien. Achteraf had ik em zelfs graag in Imax gekeken.

Tot mijn verbazing herkende ik 1 van m’n horloges om de pols van iemand. Helaas niet de stoere held of zelfs die gemene kolonel. Nee, was om de pols van Norm Spellman… de nerd in de film…
Enerzijds cool, dat horloge heb ik ook!B)- Anderzijds, hmmm… is de nerd die em om heeft… :stuck_out_tongue:
Is ook wel een beetje een gimmick horloge.

Een jaartje geleden bij Guido gekocht:
http://www.pamparampa.com/epages/62028426.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/62028426/Products/12B_SS_G

Normaal krijg je die korting daar ook wel. Als je er iets koopt, kijk dan wel alles goed na. Hij is weleens slordig, dus of de doos wel bij het horloge hoort ed.

Je kijkt er toch niet vreemd van op dat de “nerd” deze draagt ? :slight_smile:

Bidle Schreef:

Normaal krijg je die korting daar ook wel. Als je
er iets koopt, kijk dan wel alles goed na. Hij is
weleens slordig, dus of de doos wel bij het
horloge hoort ed.

Sorry hoorde in een ander topic thuis!!

Het is ook echt een horloge voor een Nerd, en ik vind hem dus leuk :wink:

Haha, ik dacht al. Guido kan wel es een foutje maken, maar meestal is ie best secuur met de doosjes. Meestal heeft ie er ook stickertjes om ze te onderscheiden.

Enneh, over korting… hij had/heeft (?) korting voor “leden”. Je kon gratis lid wordt door je aan te melden voor de nieuwsbrief. Scheelt weer een paar euro’s

Hey, ik voel me aangesproken ja!:?
:wink:

je bent niet de enige :smiley:

Het horloge past qua looks gewoon bij de film, dat is belangrijker dan dat de nerd hem om had.

yes en no, die kolonel en jakesully hadden beide een stoerder horloge om. 1 leek op een pathfinder slimline, maar zeker weten doe ik 't niet.