Net binnen .... Aevig Corvid

Ik denk dat dt mijn ideale vakantie klok wordt :smile:
In een eerder topic las ik dat iemand vond dat de wijzerplaat er karton-achtig uitzagā€¦Is m.i. zeker niet het geval.

Ook van dichtbij, prima in orde
En ook het doosje is eens wat anders.

1 like

Bij mij zijn de plaatjes niet te zienā€¦ Ik weet niet of dat bij anderen ook zo isā€¦

Waren ze nog aan het laden denk ikā€¦

Ik vinnum mooi. Die nieuwe modellen die gaan komen worden ook gaaf!

Mooi hoor, gefeliciteerd.

Op jouw eigen fotoā€™s vind ik 'm ook mooier uitkomen dan op hun eigen fotoā€™s.

gefeliciteerd, leuk horloge !

deze heb ik een tijdje gevolgd en over getwijfeld, tot hij uitverkocht was :rage:

Leuke klok!

Heb hem ook overwogen (de stealth lume) maar uiteindelijk laten schieten ivm ontbreken saffier.

De blauwe Huldra is er binnenkort weer had ik begrepenā€¦

Wow, deze is echt heel gaaf. Zo een wil ik er ook! :smiley: en goed geprijsd ook toch?

Kijk eens aan. Strak! : )
Prima fotoā€™s ook.
Zojuist keek ik op hun site maar de andere modellen, Huldra en Valkyr, mogen er ook zijn zeg!

Ietsje minder goed inmiddels, waren in pre order 99 euro, inmiddels 129 :wink:

1 like

Tjaā€¦het loont om early-bird te zijn :grin:

1 like

Deze ga ik denk ik ook aanschaffen. Vind hem zeker met die ā€œcamelā€ plaat echt een toffe klok.

Het bedrijf is gevestigd in Nederland las ik, maar het is toch verre van een Nederlands bedrijf?

Zeker wel Nederlands. Chip Yuen is een geboren en getogen Nederlander met Chinese roots.

Oke, wat is zijn link dan met Noorwegen? (gezien de naam)

Volgens zijn informatie betekent dit Eternal in het Noors. Mooie verwijzingšŸ˜Š

Proficiat! Ziet er stoer uit zonder grof te zijn.

Hoe gaat de betaling eigenlijk daar bij Aevig ?
iDeal / bankoverschrijving ?
grt. Gerard

Ik vind hem mooi, gefeliciteerd!

Net de website bekeken ik zag iets onduidelijks m.b.t. een bank in Schiedam
en PayPal ā€¦
verder gepoogd wat te bestellen maar weer afgebroken want het is me niet duidelijk wat ik nu precies in het winkelwagentje had liggen ā€¦ i.i.g. niet het model
dat ik wilde bestellen .