Net binnen: De Maurice Lacroix Pontos S Diver

Net langsgebracht, gekocht via MP, ontzettend goed contact, echte horlogeliefhebber, en ja hoor: blijkt het toch weer iemand van het forum te zijn :ok_hand:

De Maurice Lacroix Pontos S Diver. Net een uurtje om de pols…

Eerste indruk: Top! Ligt best hoog op de pols (15mm), maar is met zijn 43mm niet enorm groot.

Wat me vooral vrolijk maakt: De diepte die je ziet. Wijzerplaat ligt echt een stukkie dieper dan de interne bezel. De markers liggen daarbij op de wijzerplaat en schitteren je tegemoet, zonder dat het overdreven is. Doet me denken aan de PO (8500) die ik heb gehad, die markers schitterden ook zo mooi (afhankelijk van de lichtinval). Lume schijnt trouwens ook enorm goed te zijn, maar kan ik nog niet beoordelen.

Interne bezel draait heel makkelijk.

Al met al vind ik het een knappe klok. Ik heb de LLD ook gehad, maar vind deze net wat meer kwaliteit uitstralen en net iets spannender.

de band die er nu op zit (leren nato) is leuk, maar zal niet veel draagtijd krijgen. Maar eens kijken wat ik er dan op zet. Het kan in elk geval een behoorlijke bandenslet worden… i love it!
Kortom: Dat wordt genieten de komende tijd!

Awel, nu dan maar ff wat iphone-fotootjes. Thnx voor het kijken!

38 likes

Mooi hoor, staat ook nog ergens op mijn verlanglijstje.

Geniet er van!

2 likes

Erg mooie klok, laatst via marktplaats een ruil voorstel gehad van deze klok.
Het is ook een mooi merk, hier op het forum niet zo heel populair.

1 like

Mega vet ding! Gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Fraaie wijzerplaat!!
Veel draag-plezier.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

bandentip:

1 like

Hij lijkt groter dan 43mm. Mooie maat is het!
Ziet er verder onwijs mooi uit, veel draagplezier van je nieuwe aanwinst :wink:

1 like

Dat is idd een serieus mooie klok! Veel draag en bandenwissel plezier ermee :+1:.

1 like

Wist niet dat ie zo eh… Dik was…
De dial vind ik wel erg gaaf!

1 like

hij is inderdaad dik. Moest ook ff een minuutje wennen. Maar hij ligt heerlijk op de pols, is aanwezig, maar hij is niet TE dik (imo)

1 like

Ik gluur vaak naar dit model bij De Bijenkorf. Prachtig met die interne bezel. Geniet ervan!

1 like
2 likes

Een hele mooie klok!
Veel plezier ermee, iets wat vast en zeker gaat lukken.

1 like

Chique, maar ook stoer. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige klok, gefeliciteerd.

1 like

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd .

1 like

wat een Beauty. Weer is wat anders dan een Omega, Rolex, Oris die je hier veel ziet.
Denk dat dit horloge zich uitermate goed leent voor diverse soorten bandjes.
Veel draagplezier ermee.

1 like

Heel mooi. veel draagplezier.

1 like

Heel mooi, kijk ik ook al heel lang naar, in mijn ogen 1 van de mooiste ontwerpen van de laatste tijd.

1 like

Mooie klok, ook ik kreeg een ruilvoorstel via MP.

Veel plezier ervan!

1 like