Poeh, heeft ff mogen duren, na een zoektocht over het www, maar hij is onderweg richting Casa Blauwvinger…
Ben heul benieuwd…
Eerste fotootje…
Later meer!
Poeh, heeft ff mogen duren, na een zoektocht over het www, maar hij is onderweg richting Casa Blauwvinger…
Ben heul benieuwd…
Eerste fotootje…
Later meer!
Mijn beste,
Vol verwachting klopt …
Ziet er zo op de foto goed uit!!
Leuk hoor.
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie vintage en ik vind de blauwe wijzerplaat knallen.
Nice!
Heb je wellicht wat meer info?
Mooi klokje!
Mooie! Zo ééntje nog nooit gezien, ziet er netjes uit
Wat een gaaf klokje, welk model is dit?
Ha mooi, een SpeedTimer cal. 6139 (17 jewels) en met origineel Seiko bracelet, ja toch?
Toppertje, goede keus
Gefeliciteerd met je eerste Vintage Seiko Chrono!
Ik denk dat de wijzers eens vervangen zijn, de originele zijn meer chroomachtig en afgeplat aan het uiteinde.
Normaal heeft de rehaut ook cijferaanduiding op 10-20-30-40-50 maar daar durf ik me niet helemaal over uitspreken of dit altijd zo geweest is…
En… touchdown!
Hij is binnen en lijkt nog mooier dan op de foto’s. Het glaasje heeft een poetsbeurtje nodig. De kast heeft de nodige kleine krasjes, maar dat is niet erg. De bracelet lijkt inderdaad origineel. Helaas wel een behoorlijke deuk in de sluiting, maar de werking is prima. Overigens is er een nieuw NOS tropic bandje onderweg
De wijzers lijken inderdaad nieuw @johngo
Het is trouwens een 6139-8030 van januari 1973.
Binnenkort meer foto’s. Voor nu: blij!!
Ik ben te snel geweest met mijn oordeel, volgens andere foto’s op het net van ref 6139-8030 is dit wijzertype originele montage op dit model, de witte rehaut klopt ook