Een Seiko SKX007, alweer. Ik wilde hem al een hele tijd hebben, en van de week kwam er eentje langs in het verkoopgedeelte. Van een forumlid dus, dat is altijd extra leuk. Mooie band eraan, goeie staat, de deal was snel rond. Ik ben er blij mee…

Een Seiko SKX007, alweer. Ik wilde hem al een hele tijd hebben, en van de week kwam er eentje langs in het verkoopgedeelte. Van een forumlid dus, dat is altijd extra leuk. Mooie band eraan, goeie staat, de deal was snel rond. Ik ben er blij mee…

(tu):)-D
Dick
Ik zag die andere 007 te koop staan, maar ik vind mijn band mooier. 
Niks mis met een 007.
Grt.
Schitterend horloge! Ook op de oyster band, maar ik ben meer fan van de Jubilee 
Heb hem ook recent binnen gekregen (gisteren om precies te zijn) Echt een geweldig horloge!
Hier wat plaatjes van de mijne:
BLijft een klassieker, deze diver van Seiko.
Aan de Oyster band het mooiste vind ik ook 
Ook supermooi!!
Proficiat, blijft een leuk horloge
Proficiat!
BUMP
En een mod die ik vanaf dag1 al van plan was: mooie rooie bezel. Met dank aan Rob voor de montagetips. Het is niet eens zo lastig, maar als je iets voor de eerste keer doet, moet je goed voorbereid zijn.

Mooi met die rode bezel (tu)
Ziet er goed uit!
Proficiat met deze klassieker! Ik had de mijne eerst op oyster, maar kreeg de klik er maar niet mee. Nu op presidential en hij is eindelijk af voor me.
Super apart, met de rode inlay (tu)
Tja, laat ik het maar toegeven, eigenlijk wil ik deze:
Maar voolopig effe niet. 
Die wil ik ook wel!!
Als goedkopere optie heb je de Seiko BLack Bay mod. Is een SNZH55 gemod naar een blackbay. Rob verkoopt ze, ik heb er zelf ook een :
Mooi hoor. Viel spass damit.
Ja, die ken ik. Ook vreselijk mooi, maar na lang aarzelen is het hem net niet voor mij. Een 007 met een rooie bezel is dus absoluut geen Tudor, heeft net wat meer eigen smoel.
Mooi!
Ik vind hem echt mooi met de rode inlay Bert!
Proficiat!
Dick