Net binnen, Wostok ussr

Vandaag kwam de postbode weer langs met wat leuks. Deze keer een Wostok vintage uit het USSR tijdperk.
Ik vind het persoonlijk wel een leuk horloge met de groen/bruine wijzerplaat. Hij loopt nog super en ziet er in mijn ogen nog redelijk goed uit.
Ik denk echter wel dat deze ook de verkoop in gaat, dus als er geïnteresseerde zijn, stuur maar een berichtje. Ik krijg simpelweg teveel horloges binnen komende weken (zijn er nog 6 onderweg) en deze zal ik waarschijnlijk toch niet veel dragen…
De diameter is ex kroon 34mm.

Ik kreeg hem zonder de afgebeelde Nato, maar zit nog wat te twijfelen over wat voor band nou mooi staat bij deze wijzerplaat. Op zich staat dit groen op groen wel mooi maar het wordt wel erg groen zo.:+
Het plexi had behoorlijk wat krassen erop, maar na wat peek en een lamme arm zijn de meeste krassen eruit en het ziet er nu een stuk toonbaarder uit.

Hier wat foto’s van het horloge.

En het glaasje voor het poetsen:

Bedankt voor het kijken :slight_smile:

Wat extra info is overigens altijd welkom en leuk :slight_smile:

6 horloges onderweg?
Het kan dus nog erger :slight_smile:

Hendrik in afwachting van 2 horloges

hendrik Schreef:

6 horloges onderweg?

Hendrik in afwachting van 2 horloges

Ja… Laat op ebay kijken terwijl je net je oude hobby voor een mooi bedrag hebt verkocht is een slechte combinatie :stuck_out_tongue:
Ik mag van m’n vader geen Breitling oid ervan kopen, dat vindt hij nog van de zotte zoveel geld voor 1 horloge dus dan kopen we maar meerdere horloges was het motto :+ Nee maar zonder gekkigheid, dit is wel erg extreem… Vandaar dat ik deze maar meteen de verkoop in doe.

hendrik Schreef:

Is dat erg dan ? :wink: dan moet ik eens met iemand gaan praten terwijl ik op de bank lig !

is dit erg!
2 of 6 horloges onderweg is natuurlijk niet normaal.
Hier is sprake van een virus :slight_smile:

Hendrik

Leuke Wostok, hoor (tu)
Inderdaad wordt het wel erg groen, misschien past een beige zandkleurige Nato beter.

USSR tijdperk… maar voor de buitenlandse markt gemaakt zo te zien. Het staat er in het engels op, ipv het cyrillisch.