Vandaag kwam de postbode weer langs met wat leuks. Deze keer een Wostok vintage uit het USSR tijdperk.
Ik vind het persoonlijk wel een leuk horloge met de groen/bruine wijzerplaat. Hij loopt nog super en ziet er in mijn ogen nog redelijk goed uit.
Ik denk echter wel dat deze ook de verkoop in gaat, dus als er geïnteresseerde zijn, stuur maar een berichtje. Ik krijg simpelweg teveel horloges binnen komende weken (zijn er nog 6 onderweg) en deze zal ik waarschijnlijk toch niet veel dragen…
De diameter is ex kroon 34mm.
Ik kreeg hem zonder de afgebeelde Nato, maar zit nog wat te twijfelen over wat voor band nou mooi staat bij deze wijzerplaat. Op zich staat dit groen op groen wel mooi maar het wordt wel erg groen zo.:+
Het plexi had behoorlijk wat krassen erop, maar na wat peek en een lamme arm zijn de meeste krassen eruit en het ziet er nu een stuk toonbaarder uit.
Ja… Laat op ebay kijken terwijl je net je oude hobby voor een mooi bedrag hebt verkocht is een slechte combinatie
Ik mag van m’n vader geen Breitling oid ervan kopen, dat vindt hij nog van de zotte zoveel geld voor 1 horloge dus dan kopen we maar meerdere horloges was het motto :+ Nee maar zonder gekkigheid, dit is wel erg extreem… Vandaar dat ik deze maar meteen de verkoop in doe.