Hij is binnen. Vorige week besteld vandaag geleverd vanuit Signapore(Ebay). Iedereen zou toch een Seiko 5 moeten hebben voor dit geld kun je het in iedergeval niet laten.

Hij is binnen. Vorige week besteld vandaag geleverd vanuit Signapore(Ebay). Iedereen zou toch een Seiko 5 moeten hebben voor dit geld kun je het in iedergeval niet laten.

Gefeliciteerd. En je heb gelijk. Iedereen moet er één hebben. Ik heb er momenteel geen één dus het wordt weer eens tijd. 
Mijn beste,
Beter laat dan nooit.(tu)
Ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze evergreen!!
Orologio Signaturis Temporis.
Een evergreen, da’s inderdaad het juiste woord! (tu) Dit zijn en blijven leuke horloges, zeker tegen die prijzen. Geniet ervan! 
ziet er leuk uit
Gefeliciteerd!
Altijd goed een Seiko 5. Veel plezier met de Aviator Blue Navy 
Hallo,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mooie Klok.
Ik heb hem in het zwart, met een leren bandje.
Ik draag hem vaak.
Iedereen zou er idd eentje moeten hebben.
Veel draagplezier.
Mvg,
Herman
. . . . . . . . . . . . . . . . . Iedereen zou toch
een Seiko 5 moeten hebben . . . . . . . . .
Niets moet, maar het is in dit geval wèl verstandig:D
Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)
Leuke klok, zou ook wel eens een Seiko willen, alleen als ik ze in 't echt zie lijken ze zo klein op mijn 8 inch polsjes. desondanks schitterend merk!
een velatura pas je vast 
Inderdaad erg leuke horloges, lijken me alleen zo klein. Valt dat mee in de praktijk? Heb zelf een voorkeur voor >42mm, ga ik dan wennen aan deze maat?
Die past zeker. Eerst een Auguste Reymond en wie weet dit jaar nog een Velatura.
Dat is lastig te zeggen. De klok is een stuk kleiner. Ik draag normaal horloges van 38-40mm. Ik heb niet zo’n brede polsen. Ik heb ook een klok van 45 mm(Bell & Ross replica) is erg groot bij mij. Ik zou zeggen pas een keer een 37mm horloge bij een juwelier of bij een kennis en je weet het. Succes.
Erg mooi, ik heb hem ook! maar wat ik mij afvraag, wat is het nu eigenlijk een military of een aviator?
Als ik de 3 meest voor de hand liggende bronnen neem op het internet (seiko5, vreugd2 of monsterwatches) krijg ik tegenstrijdige info.
Bij Rob is het een aviator en in dit topic wordt hij ook zo genoemd maar bij vreugd2 en seiko5 is het een military?
Wie weet het?
Het is een Avitary. 
@needfull: Ze noemen het ook vaak “Military”, ook in andere landen. Maar bij mijn weten is “Aviator” de originele naam voor die Seiko 5.
Of een miliator?
Kijk dat is info waar ik wat een heb, dank!