Net even boven de 15.000 euro heb ik begrepen

Best wel veel geld :slight_smile:

Geen geld.

Houdt sarcasmebordje omhoog

Vind je? Ik vind 't heel erg meevallen.:wink:

H47 Schreef:

Best wel veel geld :slight_smile:

http://oceanictime.blogspot.co.at/2013/08/vintagev
db-extreme.html

Maar dan krijg je ook wel wat : 57mm x 70mm x 22mm ::o.

O ja, en een band van 32mm…

Vraag me wel af hoe dat er in godsnaam uitziet!?::o
Weet niet of dat nou zo fraai is…:S

sarsippius Schreef:

Maar dan krijg je ook wel wat : 57mm x 70mm x 22mm
::o.

Voor mijn part kan ie tot 10km diepte en kun je er met een tank overheen, als ie 15.000 kost vind ik 'm n dikke 14.500 te duur…

gr.Joep

Het is de bedoeling dat je hem om je been draagt? :stuck_out_tongue:

Tja, nu Hummers echt niet meer kunnen, kan je natuurlijk altijd zo’n horloge kopen.

Het is een goede toevoeging aan dit lijstje :wink: :

http://www.cracked.com/article_16225_9-devices-that-are-clearly-compensating-small-penis.html

Zal wel 1500 moeten zijn…:sunglasses:

“…tot 10km diepte en kun je er met een tank overheen…”

Dat lijkt mij de beste oplossing…:wink:

Dick

Dit lijkt me toch ook wel voor polsen in de categorie bodybuilder!

::o::o beetje overprized, maar ja, daar hebben meer merken “last van” zolang er rijke russen en chinezen zijn die zonder blinken geld neerleggen dan wordt het verkocht. Voordeel is wel dat als je thuis bent je hem gewoon aan de muur kan hangen:~

lencoth Schreef:

Tja, nu Hummers echt niet meer kunnen, kan je
natuurlijk altijd zo’n horloge kopen.

Het is een goede toevoeging aan dit lijstje :wink: :

http://www.cracked.com/article_16225_9-devices-tha
t-are-clearly-compensating-small-penis.html

Haha, echt een super lijstje met hele leuke teksten overigens :slight_smile:

BramJ Schreef:

Het is de bedoeling dat je hem om je been draagt?
:stuck_out_tongue:

ja… in zwart-geel gestreepte kleding, en dan het horloge met een Ketting aan je been… of maken ze die ketting vast aan het bandje… en dan een kroon als gewicht aan het andere end van de ketting?

Lekker draagbaar modelletje :slight_smile:

Ach ik heb nog wel ergens een oude sok liggen met een paar centen erin, dus die 15000 tik ik wel ff af (:smiley:

Na Arie’s post heb ik nog meer respect voor mensen die aan titanium klussen (net als Nokia toen met de 8910). Maar de prijs gaat me ook wat te ver.

Maar bovenal, ik vind em niet eens zo mooi. De 2011 en 2013 kasten vind ik veel leuker. Het kleurtje van de wijzerplaat en bezelinlay vind ik wel weer leuk.

Je kunt uit een massief blok wel een horlogekast vijlen, maar als je niet meer wegneemt dan strikt noodzakelijk, dan blijf je met een lompe klomp metaal aan je pols lopen… en is het 40% gewichtsverschil met een stalen kast ook om zeep…

't zal aan mijn voorliefde voor elegante horloges liggen… maar die horloges van Vintage VDB vind ik persoonlijk op zijn zachtst gezegd de subtiliteit van een voorhamer hebben… een beetje het idee van een Russische camera… als je je foto’s hebt afgedrukt, kun je de camera als hamer gebruiken om de spijkers ermee in de muur te rammen…

"een sarcasme icon zou hier niet voldoen… heeft iemand een reclamevliegtuig met een banner erachter? (:smiley: "

Je weet nu wel de richtprijs voor je eigen spul!