Net geen NA : Squale sub39 GMT classic

Ik zat vorige week wat te kijken op de site van onze @royke74 en daar zag ik de Squale sub39 GMT classic, ik werd wel "aangetrokken " door de uitstraling van het horloge echter vind ik het persoonlijk altijd fijn dat er een stalen band om of bij zit. Contact gehad met Roy en de originele stalen band is ook nog leverbaar (op bestelling) dus dat is een goed bericht. Ik kreeg later foto’s van de band toegestuurd en deze had PCL’s wat ik persoonlijk minder vind maar dit is smaak. Roy stelde voor dat hij gewoon het horloge op zou sturen en ik op mijn gemak kon kijken of het iets voor mij zou zijn :+1:. Zo geschiede en heb vorige week dinsdag het horloge mogen ontvangen, aandachtig bekeken en even “losjes” om de pols gedaan en ik was positief verrast door het horloge op de zwarte band. De juiste maat en kleurstelling, mooie afwerking, classic uitstraling en zeker niet te vergeten een mooie prijs. Ik heb een paar dagen erover getwijfeld maar heb toch een sterke voorkeur voor een stalen band en de PCL’s doen het niet voor mij. Dus het horloge weer retour naar Roy :wink: wederom weer Topservice maar helaas geen NA en eventueel mijn eerste Squale binnen de collectie.

19 likes

Is toch wel jammer want een mooi klassiek Squale model.

2 likes

Hij staat je wel goed, op de zwarte band!

2 likes

Prachtige Squale!!!

1 like

Helemaal mee eens

Inderdaad dat verraste mij ook, eigenlijk perfecte combi.

Klopt :upside_down_face:

2 likes

Wel een gave Squale, maar ik begrijp je (denk ik).

1 like

Een van de mooiste Squales :star_struck:

1 like

Jammer maar als de klik er net niet is de juiste keuze.
Wel een top service weer van @royke74 :+1:

1 like

Denk het ook :wink:

Vind ik ook :+1:t2:

Inderdaad :grin:

2 likes

Heb zelf de blauwe wel 'ns gepast. Super leuk model, ook! Maar is de 1545 niks voor jou? Prettig dragend horloge en de meest recente versie heeft een lekkere ‘eigen Squale smoel’. Ook op staal en geen PCL. Er zijn verschillende kleuren en bezels. Deze vind ik zelf fraai.

4 likes

Wat zijn PCL’s?

Polished Center Links :grin: glimmende midden schakels :wink:

1 like

Uit Polen? :sweat_smile:

1 like

Bedankt voor de uitleg.

1 like