Fysiek in de winkel gekocht hangt het af van de regels die Schaap opgesteld heeft, online op hun site 14 dgn.
Maar sowieso geldt dat hij niet gedragen mag zijn lijkt me? Je kunt niet na een week een horloge met haarlijntjes terugbrengen.
Eens
Misschien willen ze er geld voor en vaak als je iets terug brengt krijg je een tegoed bon.
Je mag een arikel bekijken en uitproberen zoals je dat in een fysieke winkel had kunnen doen.
Daarbij mag je bepaalde zaken verwijderen als deze het uitproberen, zoals je in een winkel kan doen, in de weg staan.
Sommige kleding winkels proberen dragen (begrijpelijk), te verhinderen. Maar als er een soort zegel op zit wat passen verhinderd mag je dat zegel gewoon verwijderen.
Een band op maat maken is niet gebruikelijk als je horloges gaat kijken. Dragen ook niet, al is dit misschien soms lastig te controlleren.
Edit: al maken sommige juweliers het hier zichzelf lastig. Ik heb eens een horloge via internet gekocht waarbij werd aangeboden de band alvast op maat te maken. Leuk dat ze dat willen doen, maar blijft een aan koop via internet en dus met retourrecht. Ga dan maar als verkoper bewijzen dat een horloge niet is gedragen. Op winkel exemplaren zullen ook haarlijntjes te vinden nden zijn van het soms vele passen.
Behalve voor rolexen zeker
Na een half jaar mag alles.
Van sommige horloges kan ik pas zeggen of de klik er is na even dragen. En als die klik er dan niet is gaat hij naar de volgende. Soms ben ik ook gewoon te ongeduldig en trek ik het plastic van dat nieuwe horloge als hyena’s op een gevangen hertje! Dan is terugsturen vaak ook geen optie meer.
Iemand nog een gloednieuwe Flieger kopen?
als het om high end horloges gaat, koppelverkoop zodat je je rollie voor list kunt scoren in < 1-3 maand
Maar Eugene van Baal heeft geen Rolies toch?
Zit er plastic op gevallen hertjes?
Gevangen