Soms blader ik eens door het blauwe gedeelte en zie er dan horloges tussen staan die eigenlijk net nieuw gekocht zijn in de winkel. Kunnen verschillende redenen zijn, zoals net de verkeerde maat ofzo.
Wat ik me dan afvraag, waarom worden die horloges dan niet gewoon geretourneerd bij de winkel binnen de retourtermijn? Want dan krijg je toch gewoon je geld terug? Of werkt dat bij sommige winkels niet zo?
Ik snap het niet helemaal, dus hoop dat er hier mensen zijn die graag willen delen waarom ze liever het horloge te koop zetten op HF, dan terug te gaan naar de winkel.
Maar een stenen winkel heeft ook gewoon 14 dagen retour, soms zelfs 30 dagen. Uitzonderingen (ondergoed etc) daargelaten. Is ook afhankelijk van de winkel. Er is hier wettelijk niks geregeld. Koop is in principe koop want je hebt het artikel in de hand kunnen beoordelen.
Normaal gesproken wel, echter wordt er gebruikt van een verkoopplatform, in deze Marktplaats, en dan is het weer wel van toepassing. Maar ik wens je succes met je gelijk behalen
Ik zie soms modellen in de stickers van een AD die men hier met dikke korting weg doet. Daar pakken ze weinig winst op denk ik, wellicht iets met koppelkoop en eentje lozen?
Hahaha, je hebt gelijk. Nu ik de tekst goed gelezen heb, klopt hij ook niet helemaal. Juist ook omdat er bij Chrono24 aangegeven wordt of een verkoper particulier is of niet. Ik had hem al verwijderd, maar je was te snel