Net gekocht en nu al op marktplaats DAT IS SNEL

Heeft iemand net een Pontiac Maillot Jaune - vintage automaat horloge - jaren 60 gekocht voor 180 euro op Catawiki
En staat nu al op marktplaats te koop voor 450 euro. Advertentie 1008613736

DAT is wel heel snel

Als ie hem verkocht krijgt, waarom niet, mooie winst.

Zijn dezelfde foto’s, kan het zijn dat er een reserve op zat en die niet gehaald heeft en dezelfde verkoper het op marktplaats probeert?

Er worden van alles gedaan tegenwiordig ruil , inruil, aankoop , verkoop en natuurlijk ook de winsten doorverkopen enz… En maar door

Lijkt me een nogal stevige prijs.

Heeft ie van mij afgekeken :sunglasses:

2 likes

Dat is toch business.

En krijgt vervolgens bedingen van 100 euro en verkoopt voor 200… Dag flinke winst

Dit heet handelen. En waarom ook niet als er wat te verdienen valt.

Volgens mij wil TS dat ook proberen. Gezien hij driftig opzoek is naar (goedkope) vintage klokkies :slight_smile:
Mag hoor.

Maar het is ook niet moeilijk om leuke vintageklokjes te verkopen. Het is moeilijk om aan de juiste handel te komen.
Ik zou zo een grote(re) partij ergens op willen kopen en de boel verhandelen. Alleen zie er maar eens aan te komen.

Vaak moet je toch wat dieper in het horlogewereldje zitten en inruilers van juweliers opkopen om aan leuke handel te kunnen komen.

1 like

Zolang je eerlijk bent over wat je verkoopt is er niks aan de hand…

1 like

Subtiel verschil is dat jij het doet met klokken gekocht van een member, wat minder kies lijkt… :wink:

Ik wist niet dat jij oog had voor subtiliteit? :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat komt omdat je mij helemaal niet kent…:smile::wink:

1 like

Maar dan ben je toch abuis.
Heb even gecontroleerd:

-Rolex datejust 16013 op 15-09-2015 hier te koop aangeboden = niet van forummember gekocht
-Hirisch tiger performance bandje - gratis ! 1 hier ‘te koop’ aangeboden = niet van forummember gekocht
-Te koop Rolex Date Just 116264 1 op 15-07-2015 hier te koop aangeboden = niet van forummember gekocht
-IWC Portofino Ref 3514-2454145 op 15-06-2015 hier te koop aangeboden = niet van forummember gekocht

En verder dan dit kan ik niet terugzoeken op dit forum :slight_smile:
Dussssssssssssss

1 like

In dat geval buig ik neder en trek ik mijn conclusie met het schaamrood op de kaken terug…:wink:

3 likes

Klopt! :joy: Alleen van je reacties hier. Maar leuk om af en toe verrast te worden, hoor! :smirk:

2 likes

Ach, als je af moet gaan op de reacties op dit forum (en veel andere fora) dan zijn veel members ontzettende slijmballen en de braafste jongetjes van de klas… :smile:

1 like

Ik probeer dat te zijn, maar dat lukt niet altijd even goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

-enthousiast en positief! Althans zulks nastrevende.-

1 like

De juiste prijs is de prijs die de koper ervoor over heeft…Heb hier ooit voor 25 euro n’ dames Baume et Mercier gekocht, bandje eraan en op 2dehands verkocht voor 350€, leuk toch ?

1 like