Ik moet ook geen GMT2.
En, zoals het er naar uit ziet is er interesse van iemand die ik hem ook gun, dus eerste week januari is het waarschijnlijk .
Ergens wel balen, maar hé, op naar wat anders.
Ik moet ook geen GMT2.
En, zoals het er naar uit ziet is er interesse van iemand die ik hem ook gun, dus eerste week januari is het waarschijnlijk .
Ergens wel balen, maar hé, op naar wat anders.
Jamaar geld voortkomende uit de gmt los verkopen stinkt toch niet
Dressy? In de verste verte niet! Een duiker is nooit dressy. Dacht eerder aan een mooie rustige DJ 36 non fluted (word je toch gek van aan je ogen?) en een mooie Oyster band.
Heb ik gehad, 36mm gladde bezel en oyster. Was een top ding eigenlijk @fdpg1963. Ex van @Ronald dacht ik
Nietes. Dat ding is net zo dressy als een paar nike air max in wit met fluor-roze details.
Tijdloos, geen 100% dresser maar je kunt er toch mee voor de dag komen als je in pak loopt, maar ook sportief gekleed kan. En is niet patserig.
Ja niets tegenin te brengen. Maar voor nu te sportief en wil mijn glinster datejust wel houden eigenlijk
Heb een hele kluis voor met dergelijke rotzooi van Rolex
Geen idee van (2e hands) prijzen maar een Luc blijft ik wel voorstander van, buiten budget voor mij dus volg ik het niet zo.
O en een reverso is ook altijd goed
Ik vrees wel dat die (te) groot is
Dat stinkt niet inderdaad.
Niet weer die saaiste Rolex… Een paar alternatieve wijzerplaat kleuren zou 'm al goed doen.
Mag je vinden, ik ben van mening dat de kleinere 37mm dressy kan zijn.
Niet een keer tijd voor wat kinderlijks of vrouwelijks dan naast al die patser kanonnen?
Ik heb een 36 mm DD
Waarom zou je als man iets kinderlijks of vrouwelijks dragen?
Wat ben ik blij dat meningen kunnen verschillen