Net horloge voor pakweg 10K

Beetje zoeken en past bijna binnen je budget. Diverse uitvoeringen, kleuren goud en wijzerplaten zijn er.
Is 39mm

20 likes

Portugieser valt juist groot omdat de kastrand minimaal is. ( dus heel veel wijzerplaat )

Jammer van de te korte secondenwijzer…
De bovenste is wel heel lekker!

1 like

Als ik vandaag of morgen ineens 8-10k te besteden heb ga ik denk ik kijken voor een Zenith EP Chronomaster in 38mm. In mijn ogen klassiek en ingetogen maar tog sportief en speels genoeg vanwege de gekleurde subdials. Zit een interessant uurwerk in ook.

Kan prima samen met een overhemd lijkt me en staat goed op zowel staal als suede/leer.

Hier heeft Teddy Baltezwaar hem zelfs gewoon met een spijkerjackie om:

Er staat er hier een in het blauw (manufacture edition) voor 7.5k

9 likes

Hier is weinig dressy aan. In mijn ogen mega patserig.

5 likes

Chopard LUC is your friend.

5 likes

Ruim binnen budget zodat de gmt misschien kan blijven:

3 likes

Yep, en dit is dus een dresswatch!

Haha, iets minder lowballen en je maakt een serieuze kans hoor :wink:

19 likes

:face_with_monocle: :point_down:

Maar eerlijk is eerlijk, hij voldoet meer aan de voorwaarden dan een hoop suggesties hier. Zoals bijvoorbeeld deze ‘dress watch’ van het type ‘paste mooi bij m’n trouwpak’ (die een dag later op marktplaats staat samen met een ‘1 dag gedragen’ paar monk straps) :pensive:

TS vraagt duidelijk om een stijlvol en volwassen dress watch, getuige z’n poging om de…

…van @Gosz te bemachtigen.

Mijn advies; zoek het in de iets minder courante modellen van mooie merken zoals:

Of deze, maar daar moet je wel klaar voor zijn natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Glashutte en de VC zijn echt heel mooi!

4 likes

Staat die kluis open? Daar staat mij iets van bij.

1 like

Yep de recessie komt dichterbij en ik moet uiteraard ook mijn leningen herfinancieren. Dat in combinatie met een ongezond uitgaven patroon maakt het dat ik moet interen. Op deze manier komt die nare gedachte van modaal wel erg dichtbij😢

1 like

1 like

Het liefst wel natuurlijk, maar kan dat voor rond de 10k?

Zitten paar hele mooie suggesties tussen!

1 like

Misschien iets van Breguet?

Plaatje ter illustratie. De prijs van dit specifieke model weet ik niet uit mijn hoofd

6 likes

Een Cellini idd, is het eerste waar ik aan dacht.
Deze witte is zo mooi in het echt :drooling_face:

7 likes

Lijkt me vrij duidelijk, een JLC Reverso Grande Taille!

1 like