Goede spiegel die je voorhoudt.
Dit is 40,5mm op mn pols. Vandaag dagje omgehad om alvast te wennen.
Goede spiegel die je voorhoudt.
Dit is 40,5mm op mn pols. Vandaag dagje omgehad om alvast te wennen.
Die met die funky wijzers en indexen
De onderste.
38mm?
Dat is deze:
Die 40mm JLCs liggen gevoelig beter op de pols.
Er mogen voor dat prijsverschil wat dingen beter zijn hé.
Wat dacht je van een Blancpain Léman Flyback? Zelfs in goud voor <€10k te vinden. Is er ook met zwarte plaat…
Goede deal, bij Geit & Limoen al meer dan 17k
Ah al verkocht… Bizar hoeveel horloges op deze site verkocht worden, en meestal ook nog voor torenhoge prijzen…
Heel mooi maar erg jammer dat deze lijn uit de collectie is.
Leuk topic en leuk al die ideeen! Wordt er zelf ook enthousiast van.
Nu is ‘en zoek ik wat netters. Mag staal, mag wit of rose goud.’ natuurlijk enorm vaag Maar ik vind de JLC’s wel echt een goede optie. Zeker in blauw of meteoriet ook wat meer casual. Ik vind zelf meteoriet erg ‘flets’ op een foto dus geen idee hoe dat in het echt is. Maar ook die blauwe dial moet je denk ik echt zien.
Jammer van de onnodig afgesneden 10…
Ik stoor mij daar niet zo aan, zie het meer als een dichterlijke vrijheid. Maar er zou zoals bij sommige FP journes het geval is een kleiner cijfer hebben kunnen staan.
Inderdaad. Soms is het gewoon het ontwerp, maar hier had die cirkel gewoon een paar mm kleiner gekund en het logo een paar mm naar beneden. Dan was hij net wat meer in evenwicht geweest en geen afgesneden 10
Begrijp de shift in focus volledig, neig zelf ook steeds meer dezelfde kant op. Persoonlijk zou ik gaan voor goud op leren band, de Tank Louis op #1. JLC Reverso ook op de shortlist, maar zag ook mooie Brequet langskomen bij de suggesties. Geniet ook vooral van de quest om hem te vinden. Goodluck!
Witgoud of goud… als je voor witgoud gaat, kan je er nog een stalen iwc dresser of bijv een seiko duiker bij kopen.
Prachtig !
Veel van Jaeger zou de TS goed passen denk ik, 38 en 39mm en toch een klap mooier dan een Reverso bijvoorbeeld.
Hadden we zoiets al gehad hier?
En nu we toch bezig zijn: had ik deze al aanbevolen?