Of een dikke Sinn U1 die nu in de blauwe hoek staat
Idd bij mij ook een beetje van dat. Ook komen er per dag zoveel bij in blauw dat je snel wat mist. Kwam nu ook de tag heuer aquaracer tegen uiterlijk trekt mij zeer.
Heb jij een onderwijsachtergrond? Geschiedenis of Nederlands?
Of moet ik ‘u’ zeggen?
zo herkenbaar
Ben je vroeger op school erg mishandeld door je leraren? Of zit het je nog steeds dwars dat ik (netjes per PB) iets heb gezegd over die gaar gepolijste Tissot van je die jij als ongepolijst aanbood.
Je let wel erg op me sindsdien. Maar je doet je best maar
Wiskunde dus.
De meeste leraren die ik ken (zowel wiskunde, Nederlands als geschiedenis) zijn een stuk milder dan ik ben
Wat je hier overigens schrijft is echt niet ok.
Het gaat te ver.
En nee, ik ben niet boos over mijn Tissot want hij is niet gepolijst en ik heb deze nooit te koop gezet aangezien ze in mijn kast staat.
Graag een tandje minder. Je comment deed mij aan mijn geschiedenisleraar denken. That’s all.
Ik weet niet zo goed waar je heen wilt, maar:
-De pb’s die we over de Tissot heen en weer hebben gestuurd heb ik in mijn in-box (jij ook).
-Het topic over de bewuste Tissot staat in het “verkocht” gedeelte van het forum, waarin jij aangeeft dat ie verkocht is.
Dus, wat is hier nu niet ok? Jouw geheugen? Misschien moeten we hier gewoon maar mee ophouden. Kijk het allemaal nog eens rustig na. Vergissen is menselijk
Misschien even een PB starten om het uit te praten? En als dat geen zin heeft, stoppen met communiceren? In ieder geval niet hier in dit topic. No offense
Je hebt hebt gelijk
Ok
Die kant wilde ik ook al een beetje op. Maar als Dhr. Brodie mij hier eigenlijk gewoon voor jokkebrok uitmaakt wil ik dat toch graag even “en plein public” rechtzetten. Verder heb je helemaal gelijk hoor. Sorry voor de off topic.
Auw…
Beter nieuws nu wel snel de trekker overgehaald. Het is de tag van @Cal219 geworden. Vol verwachting klopt mijn hart.
Haha gelukkig iemand van het forum je weet nooit.
Welke?.
Als ie binnen is post ik hem gelijk de 500m automaat
Nice
Deze is zeker mooi, veel draag plezier ermee@bas174