Net naast de mooie colt van @Vinner gegrepen. Wat nu?

Dacht ik de perfecte daily beater gevonden te hebben was ik helaas weer net te laat.

Hebben jullie suggesties? De colt van @Vinner had het allemaal onder budget €1500,- hoge WR automaat waarde vast niet te groot niet te klein.
En niet te vergeten een stalen band. Mijn chronomat vind ik iets te netjes en te gevoelig voor echt dagelijks gebruik (werk e.d.). Ik ben helaas wel een echte breitling gek maar voor de echt juiste match kan ik een uitzondering maken. Wie helpt mij?

4 likes

Ik zou een gezocht oproep maken. Volgens mij komen er regelmatig colt’s voobij en moet je er wel een kunnen vinden.

1 like

Je moet ervan houden, maar is een Doxa Sub niets? Prima beater en lekker frivool, hoge WR en pre-loved voor onder de 1500 te vinden.

5 likes

Goed idee

Heeft wel wat alleen die kast vorm niet echt mijn ding.

Super ocean 42?

1 like

Ja maar dat gaat niet gebeuren voor budget 1500€ schat ik.

1 like

Ik zou het lekker voor me houden :wink:

Misschien beter idd

1 like

Baume mercier clifton 100m. Prachtig afgewerkt irl

Mido, titanium 200m

Nieuwere versie in staal en chronometer 200m

Lovende reviews overal: monta triumph

1 like

Zoiets?

4 likes

Hier heb ik er al meerdere van gehad idd wel een goede optie al vind ik de bedrukte cijfers altijd wat goedkoop ogen.

2 likes

Mido heel gaaf twijfel ook aan oris zag hier wel twee mooie in het blauwe topic. Echter schrijft dat wel hard af denk ik.

Deze heeft maar liefst 8 dagen te koop gestaan. Als je deze “net gemist hebt” vrees ik dat je iets actiever zult moeten zijn :wink:

3 likes

9 dagen en 4 ups. Dat is idd niet echt “net gemist” :grimacing:

8 likes

Die titanium mido heeft de afschrijving grotendeels achter de rug… Intro prijs was 1200 oid

:joy::joy:beetje telaat gekeken idd

1 like

Precies, een Doxa of anders een mooie Sinn 104 of 556.

Waarschijnlijk gewoon te lang gewacht in de hoop dat de prijs zou dalen :grin:
Dan is dit het risico.
Als je ‘m graag wilt gewoon ff aan wat anders denken en de prijs aftikken :sunglasses:

1 like

Dat valt bij mij vaak wel mee vraag maar aan mijn vrouw​:joy::joy:

1 like