Ik ga eerst eens nadenken of ik hem ga houden, als dat het geval is zal ik er een review over schrijven. We kennen het model natuurlijk allemaal, t.o.v. het origineel is het op een paar punten aangepast:
200m WR
20mm lugs
saffierglas
2 jaar garantie
Mijn eerste indrukken: solide, mooi afgewerkt, mooi totaalpakket incl. Pelicase, pen, poetsdoeken, waffle strap. Er zullen waarschijnlijk net zoveel voor- als tegenstanders zijn, maar vergis je niet, dit is echt een geweldige uitvoering die het origineel absoluut geen kwaad doet.
Ik draaghemels nu met de duikextensie open, de schroefjes in de band zijn echt heel klein en ik heb niet het juiste gereedschap in huis. Dus als iemand zich aanbiedt om dit te verhelpen (regio Den Bosch of Amsterdam) dan is een echte Bossche Bol de te verwachte beloning
Update: ik heb er geen klik mee, zo zie je maar weer dat echt en internet twee verschillende werelden zijn…
Ik heb al een principe overeenkomst met een verkoper uit Europe, een leuk bedrag en een splinternieuwe Seiko Sumo. Ach, weer wat geleerd, is ook wat waard, toch?
Inderdaad gauw doorschuiven, en vergeten. Een vergissing is menselijk ;). Het lijkt me overigens niet waarschijnlijk, dat Rob daar daadwerkelijk een 6105 dial in wil zetten.
Ik kan natuurlijk niet voor Rob spreken, maar ik zag dat ie eerder deze week een Seiko-plaat in een Dagaz Typhoon gezet heeft. Maar goed, 't is maar een idee.
ticothijs82 Schreef:
Inderdaad gauw doorschuiven, en vergeten. Een
vergissing is menselijk ;). Het lijkt me overigens
niet waarschijnlijk, dat Rob daar daadwerkelijk
een 6105 dial in wil zetten.
Nou, nou, thumb down?
Ik zou niet weten waarom niet. Vind het een mooi horloge, maar dat logo vind ik niks. En het is en blijft een 6105-hommage, might as well go all the way with it! : )
Nou, nou, thumb down?
Ik zou niet weten waarom niet. Vind het een mooi
horloge, maar dat logo vind ik niks. En het is en
blijft een 6105-hommage, might as well go all the
way with it! : )
Nou is het nog een “hommage”, dan wordt het een fake.
Nou, nou, thumb down?
Ik zou niet weten waarom niet. Vind het een
mooi
horloge, maar dat logo vind ik niks. En het is
en
blijft een 6105-hommage, might as well go all
the
Nou is het nog een “hommage”, dan wordt het een
fake.
Een Frankenstein Fake, nog erger. Maar goed plan dat je deze snel gaat doorschuiven. Een Seiko Sumo is een mooie klok. En een Orient Star 300m is ook een idee.
Nou, nou, thumb down?
Ik zou niet weten waarom niet. Vind het een
mooi
horloge, maar dat logo vind ik niks. En het
is
en
blijft een 6105-hommage, might as well go all
the
Nou is het nog een “hommage”, dan wordt het een
fake.
Een Frankenstein Fake, nog erger. Maar goed plan
dat je deze snel gaat doorschuiven. Een Seiko Sumo
is een mooie klok. En een Orient Star 300m is ook
een idee.
Ik heb een Oriënt 300m gehad, deze was me weer net wat groot, de Sumo is voor mij de ideale maat. Deal is gesloten, PRS-68 is al ingepakt en gaat vanmiddag de deur uit. Uiteindelijk ben ik er iets beter van geworden, dus ik klaag niet
Ik heb er absoluut geen spijt van dit ik hem in levende lijve heb kunnen aanschouwen want het is echt een geweldig mooi en goed afgewerkt horloge. En ook geen spijt dat ik hem nu alweer heb ingepakt
Wat ik me dan afvraag is wat jullie dan zo beweegt om dit horloge af te keuren? Is het de status van zijn voorbeeld, is het de naam op de wijzerplaat, het Miyota uurwerk wat erin zit (wat trouwens een geweldig goed uurwerk is)?
Ik heb er absoluut geen spijt van dit ik hem in
levende lijve heb kunnen aanschouwen want het is
echt een geweldig mooi en goed afgewerkt horloge.
En ook geen spijt dat ik hem nu alweer heb
ingepakt
Wat ik me dan afvraag is wat jullie dan zo beweegt
om dit horloge af te keuren? Is het de status van
zijn voorbeeld, is het de naam op de wijzerplaat,
het Miyota uurwerk wat erin zit (wat trouwens een
geweldig goed uurwerk is)?
Ben toch wel heel benieuwd…
Eric
Het is mij persoonlijk een raadsel wat er mis is met dit horloge, behalve dan als iemand niet van hommages houdt. Ook het logo zie ik niet als een probleem.
Wat ik me dan afvraag is wat jullie dan zo beweegt
om dit horloge af te keuren? Is het de status van
zijn voorbeeld, is het de naam op de wijzerplaat,
het Miyota uurwerk wat erin zit (wat trouwens een
geweldig goed uurwerk is)?
Ben toch wel heel benieuwd…
Vind ik ook erg opvallend. Wat heeft dit horloge misdaan om deze, nou ja, bijna ‘haatgevoelens’ op te roepen bij sommige forumleden?:S