Net vandaag alle 3 retour van service

De wel bekende Navitimer ref 806 , deze uit 1963

de minder bekende ref 765 AVI met ‘digitale’ minuten teller in ‘datum venster’ uit 1960

en de zo goed als onbekende ref 805 Datora Moonphase Chronograph uit eind 1940

Rene, die Datora is echt een plaatje, had je die niet van een oud vrouwtje uit Oostenrijk?

klopt , en U heeft een prima geheugen !!

Geeft weer een hele nieuwe dimensie aan “van een oud vrouwtje geweest”… :slight_smile:

Waanzinnig setje weer! Klopt het dat je ze in de US laat servicen? Las ik geloof ik ergens, maar wellicht dat mijn geheugen niet zo denderend is.

Via welke kanalen heb je deze bijzondere horloges gevonden?

O als die laatste klok kon praten…:slight_smile:

Hendrik

Ferdinand Schreef:

Waanzinnig setje weer! Klopt het dat je ze in de
US laat servicen? Las ik geloof ik ergens, maar
wellicht dat mijn geheugen niet zo denderend is.

klopt

90% van mijn horloges gaat naar een horlogemaker in Oregon www.chronodeco.com voor service , helemaal als er iets meer moet gebeuren zoals wijzerplaat schoonmaken of reparatie vh uurwerk waar anderen problemen mee hebben (eigen ervaring) kan hij dat perfect oplossen zonder ‘geklooi’ aan het uurwerk

tjeerd Schreef:

Via welke kanalen heb je deze bijzondere horloges
gevonden?

exacte kanalen , behalve het welbekende Ebay, zal ik niet geven maar ze komen in iedergeval uit Japan, Oostenrijk en Duitsland

gschoots Schreef:

Geeft weer een hele nieuwe dimensie aan “van een
oud vrouwtje geweest”… :slight_smile:

en door het oude vrouwtje weinig gedragen :slight_smile: was van haar man geweest !

Mooi trio dat er echt top uitziet gezien de leeftijd (tu)

Heel mooi!!

Prachtige horloges weer :slight_smile:

Fraai, fraai, fraai :~

Youmireme Schreef:

Craig is dan ook een koning.

Hoe doe je dat met verzending en ivm met douane?

Verzenden via UPS in overleg met Craig en douane ? , je betaald alleen btw over de reparatie bon , dus wel even je verzend bewijs naar de USA bewaren ! , dan kun je altijd laten zien dat je de horloges er ook naar toe gestuurd heb

Mooie set van 3.

Natuurlijk heeft nr3 mijn voorkeur.

Dit is toch het zelfde horloge, maar nu is de lumen anders ?

http://omegaforums.net/threads/breitling-1948-ref-805-moonphase-datora.11630/

Prachtige exemplaren, maar dat had ik al eerder gezegd. Nr. 2 vind ik wel heel bijzonder.

Hoewel nummer 3 de Datora wellicht gecompliceerder is en zeldzamer is vind ik de good old Navitimer toch wel een der mooiste vintage horloges die er zijn en ik wil er zelf ook ooit nog eens een aankopen, geweldig Rene!

Geweldig mooi…genieten :}

Wat heeft die horlogemaker er allemaal aan gedaan eigenlijk ?
heeft ie je daar nog macroplaatjes van gestuurd ?

Als Breitling fan wordt ik er helemaal warm van, prachtige set.