Net zo'n Dugena. Te koop op eBay.de (met nog een paar uur te gaan)

Hier de link: http://cgi.ebay.de/dugena-chronograph-mechanisch-stahl-taucher_W0QQitemZ260582448884QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item3cabec9ef4
De prijs is tot nu heel redelijk! En hij ziet er beter uit dan de mijne toen ik 'm kocht!

Menno

Ik zet denk ik even een sniper klaar…

Verzend alleen naar Duitsland, maar daar kan over onderhandeld worden dacht ik zo.

Als je nog wilt, nu doen!

Leuk bedrag is het geworden (tu) (extra leuk in vergelijking met wat ik voor die van mij heb betaald (tu)(tu))

Menno

Tja, thieuster, maar misschien heb je jezelf nu een beetje voor de gek gehouden door de veiling hier te posten. Het was interessanter geweest om te zien wat de prijs zónder jouw promotie alhier had gedaan :wink:

Denk je dat veel medeforummers hebben meegeboden? Als een medeforummer al zou hebben meegeboden, heeft’ie uit voorgaande postings van me al wel begrepen dat meer bieden dan ongeveer 125 al aan de hoge kant is. (Deze ziet er ook een stuk mooier uit dan die van mij en dat heb ik bovenstaande bedrag ook geprobeerd duidelijk te maken).

Uiteindelijk heeft iemand 200 euro betaald en zal voor een gewone opknapbeurt ook 100 euro kwijt zijn. Dat heeft allemaal weer invloed op de volgende die te koop komt…

Menno

thieuster Schreef:

Denk je dat veel medeforummers hebben meegeboden?
Als een medeforummer al zou hebben meegeboden,
heeft’ie uit voorgaande postings van me al wel
begrepen dat meer bieden dan ongeveer 125 al aan
de hoge kant is. (Deze ziet er ook een stuk mooier
uit dan die van mij en dat heb ik bovenstaande
bedrag ook geprobeerd duidelijk te maken).

Uiteindelijk heeft iemand 200 euro betaald en zal
voor een gewone opknapbeurt ook 100 euro kwijt
zijn. Dat heeft allemaal weer invloed op de
volgende die te koop komt…

Menno

Yup en dan kan jij hem straks weer met een dikke winst verkopen. :wink:

Dank voor je duidelijke toevoeging! (tu) Maar goed, zo gaat dat! Dat hebben we een jaar geleden ook gezien met de Seiko 6105. En ik ben een keer zo dom geweest om te melden dat ik op zoek was naar een Seiko Silverwave duiker uit de jaren '60… Daar kwamen reacties op van mensen die het ook een mooie klok vonden. Een paar weken voordat ik dit meldde op het Seiko-forum was er eentje verkocht voor een prikkie. Latere exemplaren waren 100% duurder…

Toch zie je soms nog onverwachte vraagprijs-verschillen: in GB staat een Junghans met Valjoux 7734 te koop voor ongeveer 800 GBP. Hetzelfde horloge staat op Duitse en Nederlandse websites voor zo’n 200-250 euro. Ik heb mijn Junghans naar GB verkocht met 'n verwijzing naar het Engelse exemplaar. Dat gaat dus heel goed!

Andersom werkt ook: mijn Omega Seamaster Chronostop is op het vaste land van Europe 2 tot 4x duurder dan in Engeland! Ondanks het internet is er voor Engelstaligen nog steeds een drempel om in Duitsland of Frankrijk te gaan rondneuzen! Wat dat betreft is opletten op school bij Frans en Duits toch wel handig geweest!

Menno