Nethuns Scuba 500

Geachte heer/ mevrouw, goedendag.

Hierbij zet ik mijn Nethuns scuba 500 te koop.
Het is een super solide duiker, gedragen maar niet heel veel, en in hele mooie staat.
Hij loopt perfect.

Nethuns is een merk opgezet door pure horloge liefhebbers en dat merk je ook aan de kwaliteit. Echt een fijn, degelijk en betrouwbaar horloge, gemaakt met liefde en aandacht. Gebouwd om een leven mee te gaan. Het is dan ook echt een tank! Dat voel en zie je direct.

Maar zoals de liefhebbers weten, soms ben je weer toe aan wat anders en mogen horloges de stal verlaten om wat ruimte te creëeren. Bij deze:

Merk en model: Nethuns Scuba 500

Leeftijd: 3.5 jaar

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:
8 Augustus 2022 (1ste eigenaar).
Ik heb hem gekocht bij Seriouswatches.

Factuur en/of certificaat:
Ja, volle.set. Certificaat, doos, omdoos, instructies

Uurwerk: Seiko Nh35

Diameter: 41mm

Glas: Saffierglas (boxed sapphire)

Dial: Radial brush

Bezel: Ceramic.
(afhankelijk van licht situatie soms donkerder, soms lichter…erg mooi!)

Lume: Ja, erg sterk.
Lumed bezel: Ja, zie foto’s.

Waterdicht: 500 meter
Heliumventiel: Ja.

Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt maar hele mooie conditie. Glas en bezel krasvrij.

Verzendkosten: Inbegrepen in prijs
Ophalen kan uiteraard ook. Regio: Amsterdam

Retailprijs: €385,-
Vraagprijs: €175,-

Kortom, een héél zacht prijsje voor een héle solide mannelijke duiker.

P.s* De siliconen band mag vervangen worden, dat kost vrij weinig tegenwoordig. Maar om dat te compenseren doe ik er gratis een vrijwel nieuwe 2-tone jubilee bij met vlindersluiting en quick release! (Winkelwaarde €50).
Leuk om indruk te maken op de schoonmoeders.
Maar pas op, with great power comes great responsibility…

Heb achteraan nog 2 polsshots toegevoegd zodat men een beetje een idee krijgt van de dimensies (Pols omtrek 18cm).

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes