Netjes op tijd

Hebben jullie ze al netjes op tijd gezet?

http://www.flickr.com/photos/64726013@N04/10510731484/

Fijne zondag!

Mooie collectie! :~

Ik heb alleen de Explorer op tijd gezet. De rest komt wel als ik ze ga dragen. Ohja ik denk dat m’n Gshock zich wel automatisch aanpast. Dat scheelt weer :smiley:

Ik zet alleen degene die ik draag op tijd. De rest komt wel als ik ze ga dragen.

Alles op tijd gezet (tevens die van mijn vrouw). G Shock stond uiteraard al goed op tijd.

JackW Schreef:

http://farm6.staticflickr.com/5486/10510731484_366
be671d8_c.jpg

Fijne zondag!

heeft weinig zin. merendeel staat bij mij overmorgen alweer stil :+

De quartzen op tijd gezet alhoewel het weinig zin heeft. Sommige stonden nog goed, zo weinig daar ik ze. En de datum moet ik toch weer doen als ik ze wel ga dragen. Anderen moet weer een nieuwe batterij en en de hand opwinders en automaten laat ik voor wat ze zijn.

ik denk: t.z.t.

Mijn beste,

Gisteren middag er een uurtje voor uit getrokken.
En dit niet met tegen-zin!!
Gewoon al je (kwarts) horloges weer eens onder de loep nemen.
Het blijft tenslotte een fantastische hobby!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

Gisteren middag er een uurtje voor uit getrokken.
En dit niet met tegen-zin!!
Gewoon al je (kwarts) horloges weer eens onder de
loep nemen.
Het blijft tenslotte een fantastische hobby!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

+1 (tu)

Inderdaad een goeie gelegenheid om ze allemaal weer even vast te houden.
Er zijn er bij die ik nauwelijks draag en dan is dit het moment om van de horloges met een dooie batterij gelijk even de stroombron te vervangen, cq het dooie batterijtje er uit te halen voor ie gaat lekken.

Van de niet-quartz hologes heb ik alleen die 3 of 4 die ik regelmatig draag/wissel gelijk gezet. Bij de Seiko-5 achtige automaatjes heeft het sowiezo geen zin om ze gelijk te zetten zolang je ze niet draagt aangezien je die niet met de hand kunt opwinden.

Zo wordt de wisseling van zomer/wintertijd automatisch een soort APK moment voor m’n klokjes.

Jürgen Schreef:

Ik zet alleen degene die ik draag op tijd. De rest
komt wel als ik ze ga dragen.
+1

Vanmorgen dus alleen m’n IWC cal. 89 op tijd gezet.:wink:

Mooie collectie!(tu)

Zet horloges (indien nodig) altijd gelijk wanneer ik ze omdoe. Moet sowieso bijna altijd toch al de datum aanpassen, dus kleine moeite.

JackW Schreef:

http://farm6.staticflickr.com/5486/10510731484_366
be671d8_c.jpg

Fijne zondag!

Alleen het horloge wat ik draag op tijd gezet. om de bekende redenen.
Maar wel alle klokken die ik heb hangen, en dat is een flinke klus! :slight_smile:

Ik heb de horloges die ik zo kon grijpen op tijd gezet.
De rest doe ik wel als ik ze ga dragen.

De klokjes in de auto en op de motor, die van de stereo, de kinderkamers en de horloges van mijn lief en de kids plus het klokje op de magnetron moeten ook nog. Alles bij elkaar toch weer een half uurtje werk.

Mooie collectie btw. :~