Ik ben al een tijdje mee aan het lezen op dit zeer interessante forum, heb 1 of 2x ergens op gereageerd maar heb me nog niet netjes voorgesteld.
Ik ben John en al een hele tijd gepakt door het horlogevirus.
Het beperkte zich tot nu toe tot wat lezen en kijken, maar sinds een paar weken toch wat links en rechts aan het “scoren” op ebay en MPL. Vooral de oude modellen trekken me aan, m.n. de mechanische. Ik heb eigenlijk niet zoveel met quartz, hoewel mijn eerste echte horloge dat ik kocht (een Cartier Santos) een quartz was.
Vooral het tijdloze model(met stalen band) vond ik toen (en nog) bijzonder mooi.
Op dit moment heb ik een beetje last van het “Seiko” virus…
Mijn vraag: gaat dat weer over ??
John, hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste horlogeforum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam verder zien ontwaken.
En wat dat Seiko virus betreft:
Seiko’s zijn fysiek niet verslavend, doch mentaal wel degelijk………….
Sterkte met de Seiko Ziekte, en wees welkom hier.
ik ben hier ook nog niet zo lang, maar heb al wel gemerkt dat je hier enorm veel kan leren als je er voor openstaat.
Op dit moment heb ik een beetje last van het
"Seiko" virus…
Mijn vraag: gaat dat weer over ??
Welkom John!
Enneh helaas, nee. Je denkt soms dat je er vanaf bent, en dan krijg je het / het je plotseling weer te pakken. De medische wereld staat voor een raadsel…
… en zoals je ziet, nee, het gaat niet over, het wordt alleen maar erger
Je gaat jezelf erop betrappen dat je naar je horloge kijkt en als iemand je vraagt hoe laat het is, je niet gezien hebt hoe laat het werkelijk is (vergevorderd stadium van WIS).