Nette service van Omega

Ik belde vorige week met de Tourbilon boutique in Amsterdam om een losse schakel te bestellen voor de bracelet van mijn nieuwe Omega Speedmaster Professional. Daar werd mij gevraagd of de schakel nodig was voor een recent aangeschaft horloge. ik vroeg waarom men dat wilde weten en toen werd mij verteld dat een ieder die een nieuwe Omega horloge heeft gekocht als service van Omega gratis recht heeft op maximaal 2 extra schakels voor zijn bracelet. Ik moest met de aankoopnota naar een autorised dealer in mijn regio gaan en hun vragen of ze een schakel voor mij bij de Tourbilon boutique wilde aanvragen. De juwelier hier in Zoetermeer welke een Omega AD is reageerde in 1e instantie vol ongeloof op mijn verhaal maar na een belletje naar Amsterdam werd het verhaal bevestigd en maakte hij een kopie van mijn aankoopnota en noteerde mijn gegevens.

Dit heb ik vorige week gedaan en vandaag werd ik door juwelier van Koningsbruggen gebeld dat mijn schakel was binnengekomen en deze is gratis voor mij er tussen gezet. Ik was prettig verrast door deze service en dat scheelde mij €80,- ik heb begin van het jaar ook een 3 maanden oude moonwatch gekocht waar ik een extra schakel voor nodig had maar de AD in Rotterdam van Wiligen heeft mij de €80 gewoon in rekening gebracht en was blijkbaar ook niet op de hoogte van deze service.

ik dacht dat het misschien voor een enkele onder jullie wel handig kan zijn om van deze uitstekende service van Omega op de hoogte te zijn.

7 likes

Maar dan zou de schakel voor de moon watch
toch ook gratis moeten zijn ?
Zonde om daar dan E 80 voor neer te tellen.

Grt.

Ja, maar toen wist ik niet van deze service af en de AD in Rotterdam blijkbaar ook niet. want zij wisten dat het ging om een horloge van nog geen 3 maanden oud maar zij hebben mij gewoon €80 laten betalen.

Dat vind ik onterecht.
Een AD hoort hiervan op de hoogte te zijn.
Ik zou het daar nog maar eens aan kaarten.

Ja, het is inmiddels 7 maanden geleden en het horloge heb ik een paar maanden later geflipperd. De meeste AD’s zijn denk ik inderdaad niet van deze regeling op de hoogte. Dat was vorige week ook het geval in zoetermeer. Hun 1e reactie was daar ook dat ze daar nog nooit van hadden gehoord en hoe ik aan het verhaal kwam. Pas nadat ze met Amsterdam gebeld hadden geloofden zie mij.

iig een goede tip :thumbsup: voor Omega bezitters.

Hoewel ik denk dat de meesten er een schakeltje of wat
tussen uit moeten halen :wink:

Grt.