New catch- full set ploprof!

Wat gaaf, zo’n bijzonder horloge in die staat! Jammer dat die in de kluis komt te liggen, maar wel begrijpelijk.

1 like

Gefeliciteerd. Heel cool! :sunglasses: :+1:

1 like

Voor mij de grail ! Meer karakter en looks dan 10 rolexen samen…

1 like

Super gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Wat een prachtige set. Als je die een keer wilt doorverkopen, laat het maar weten.

1 like

100% akkoord. Alles aan dat horloge was een revolutie in z’n tijd :slight_smile:

1 like

Nice, mooie aanwinst, hoop dat je er in de toekomst een mooi bedrag aan mag verdienen!

1 like

Super!!
Zou in een etalage moeten ipv kluis, dan kan ie gezien worden :wink::+1:t4:

1 like

Hele mooie complete set zeg !
Veel plezier ervan !

1 like

Ja dat hoopte ik ook, jammer genoeg is dat op de dag van vandaag niet meer mogelijk… :slight_smile:

1 like

Ik zeg regelmatig wow, maar nu echt een WOW! Wat een mooie aanwinst, draag 'm met trots!

1 like

Geef het horloge de eer die het verdient en ga het dragen.

2 likes

Wat een ding zeg… Meteen opgezocht wat hij zou moeten wegen! 279 gram… flinke jongen is het zeg :+1:

1 like

De juwelier bestaat nog, maar in Arnhem toch? http://www.juwelierpunte.nl/over-ons/

Heb je ‘m van de oorspronkelijke eigenaar?

1 like

Ik heb deze viavia van Gerard Nijenbrink ( van Fratello) die heeft hem van de eerste eigenaar. :slight_smile:

Prachtig wat een fantastische aanwinst! Bijzonder zo compleet met zelfs de originele aankoopbon :+1:

1 like

Een Proplof hoor je maar op één manier te dragen, over je duikerspak of Gianni Agnelli style;

1 like

Dikke klok hoor, prachtig!

1 like