Beste HF leden.
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 modellen…wat zou jullie voorkeur wezen? Ik neig naar het model met die pepsi bezel maar vind die ander ook heel erg mooi…pff dillemma…ben benieuwd naar jullie mening
Foto 1
Foto 2
Beste HF leden.
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 modellen…wat zou jullie voorkeur wezen? Ik neig naar het model met die pepsi bezel maar vind die ander ook heel erg mooi…pff dillemma…ben benieuwd naar jullie mening
Foto 1
Foto 2
Zou als ik echt moet kiezen voor de tweede gaan.
Kun je dat onderbouwen Michel?
Omdat het dezelfde horloges zijn zal het denk een kwestie van smaak zijn.
Voor mij de zwarte, vind rood en blauw nooit zo mooi bij elkaar.
Het is idd ook zeker een kwestie van smaak. Vind persoonlijk dat die rood/blauwe er meer uit springt dan de zwarte…maar daarin tegen ook de zwarte veel rustiger en subtieler tov de rood/blauwe…wat is wijsheid…
Voor mij ook de zwarte… omdat de wijzerplaat al vrij druk is en blauw rood versterkt dat gevoel… maar das persoonlijk natuurlijk
Zwart.
Gewoon dat ik zwart wel mooi strak vind
En dat rood blauw iets te jakkes
Ik zou wachten tot de zwart gouden variant uitkomt (of is die er al?) en die kiezen.
Pepsi. No doubt.
Mijn reden om voor de rood/blauwe te kiezen. Vind het juist leuk, een beetje kleur!
Precies dit.
Kwestie van smaak.
Dus welke vind je het mooist?
En dan :
Ik snap dat je het moeilijk vind, in mijn geval had ik genoeg zwarte wijzerplaten/zwarte lunettes, dus ging ik voor kleur. Wèl inderdaad een mooi ding!
Geen idee. Heb jij daar een foto van SQ100? Weet wel dat er nog 3 andere varianten zijn. Dat zijn deze 3. Denk dat na Baselworld 2019 nog een paar nieuwe modellen uitkomen dat zegt mijn gevoel
Moelijk!
Volg je gevoel.
Dat is betrouwbaar.
Als de voorkeur al lichtelijk uitgaat naar de Pepsi, moet je die doen.
Ook lekker kleurrijk voor de komende seizoenen.
Ik vind ze beide erg fraai overigens.
Idd! Ik heb de oude variant al van dit model(2016)…ook met zwarte wijzerplaat. Dit nieuwe model is niet zo fors om de pols, niet dat ik kleine polsen heb maar het draagt fijner en is compacter. Weet uit ervaring dat een blauwe wijzerplaat erg duidelijk is onderwater!