New! Damasko DA42 / DA43...a touch of orange

Ja zo kan dat zomaar gaan…voorlopig ga ik nog niets ondernemen hoor maar wellicht als ik besluit voor de DA42 te gaan dan misschien zal er iets anders moeten wijken…

:sunglasses:

Ik snap de benaming “black” niet helemaal :thinking:
Wat is er nu black aan beide versies met allebei verschillende bezels. Lichtelijk verwarrend dit.

De kleur van de case.

1 like

Mijn god…zag het echt niet :laughing:
Blijft wel apart dat deze verschillende bezels hebben.

2 likes

Die bezels kun je op alle modellen krijgen, dus de 5-55 bezel of de 1-11 bezel kun je gewoon tijdens het bestellen aangeven.

1 like

Is dat nou een Hirsch Robby bandje wat ze toepassen? Lijkt me wel erg comfortabel.

Dat zou zomaar kunnen inderdaad…

Dat dacht ik ook al. Zeker comfortabel en goed water en zweet bestendig. Heb er een gehad…

Damasko website geeft inmiddels aan dat de nieuwe DA42 en 43 modellen voor pre-order zijn…

Geen idee over ETA maar heb Leon van Bensontrade een mail gestuurd om meer info…

1 like

Voor wie hierin is geinteresseerd. Reactie van Bensontrade als volgt :

De nieuwe DA43 is inderdaad leverbaar en reeds te bestellen. De levertijd is momenteel 3-5 weken (lees: bij bestelling op dit moment). De levertijd van Damasko horloges (zoals wij inmiddels wel weten ;)) is altijd zeer afhankelijk van de kleine aantallen productielijn bij de fabrikant.

:slight_smile:

1 like

2836-2

2 likes

Die Candide…wat ben je toch een gekkerd :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Estimated Time of Arrival…maw wat betekent een ‘pre-order’ voor de levertijd?

(ietwat onduidelijke/verwarrende omschrijving voor wat ik bedoelde…I know)

2 likes

2 likes

Ja @anon50762135EV , mallerd!

3 likes
1 like