New! Damasko DA42 / DA43...a touch of orange

Nice! :thumbsup:

Damasko goes orange - DA 42 / DA 43

http://forums.watchuseek.com/f810/damasko-goes-orange-da-42-da-43-a-3708802.html#post34976162

5 likes

Die 3e mag er zeker wezen :grin:

1 like

Wauw, ‚Äėinnovation‚Äô‚Ķ een oranje secondenwijzer! :laughing:

6 likes

Indeed weinig ‚Äėinnovation‚Äô :joy:

En toch…leuke wijziging imo. Oranje accenten doen het naar mijn mening bijna altijd erg goed op een horloge.

Leuk leuk… :blush:
Toch zou ik een 857 testaf kiezen als het oranje moet zijn :wink:

3 likes

Mee eens! :wink:

1 like

DA42 zou mijn voorkeur hebben. Leuk ‚ÄėHollands‚Äô tintje.

Ik begin 'm steeds mooier/leuker te vinden…lekkere kleuren-combi! :thumbsup:

4 likes

Btw ik begrijp (zelf ook nu pas) dat de ‚ÄėInnovation - Made in Germany‚Äô slaat op de company slogan :blush:

http://forums.watchuseek.com/f810/damasko-goes-orange-da-42-da-43-a-3708802-2.html#post34977386

Btw:‚ÄúInnovation - Made in Germany‚ÄĚ still holds true for any model, even if only the colour scheme changes. Slogans are what they are - slogans. And I think the Damasko slogan is well chosen since there is some truth in it.
Breitling Instruments for professionals…
Ebel Architects of time
Panerai Where ideas come to life.

Oranje heeft een leuke touch, maar heb persoonlijk liever de gele. Is in mijn ogen wat minder een compromis. Oranje en blauw willen wel anders zijn, maar niet opvallen. De gele wijzer banjert overal lekker doorheen. :thumbsup:

2 likes

Misschien is mijn DA46 met gele wijzer dan wel iets voor jou… :relaxed:

Het is wellicht niet innovatief, maar het staat hem goed.

Misschien wel, maar ik mag mezelf niet meer in de koop-modus zetten.
Misschien is mijn DA36 met gele wijzer dan wel iets voor jou… :wink:

Leuke kleurtjes, DA43 maar dan met de wijzerplaat van de DA45 zou ik persoonlijk een mooiere combinatie vinden. Lekker clean.

Ik vind het tof!

Oh ja verdomd da’s waar ook…had 'm natuurlijk te koop zien staan :astonished: Nog niet weg ? (je had 'm even uit de verkoop gehaald en later weer aangeboden…toch?)

Nee, wel interesse, maar geen concrete deal kunnen sluiten.
Ik was even tot zinnen gekomen, maar er kwam een kans voorbij welke ik nooit weer zou krijgen. Dus ik heb nu een Speedmaster uit mijn geboortejaar. Daarvoor moet onder andere de Damasko wijken,

2 likes

Ja, het is duidelijk dat het niet op de oranje wijzer slaat. :joy:

Wel een leuke variant met dit oranje. Jammer dat m’n eerdere ervaring met Damasko zo dramatisch slecht was anders zou hij zeker de overweging waard zijn.

Hè!??!

Duidelijk…en ook begrijpelijk.