Ik ben in de maand Maart voor een aantal dagen in New Delhi. Iemand bekend met horloge dealers daar? Ben niet op zoek naar nieuw maar vintage, oud en antiek.
Ik ben zelf niet echt onder de indruk van de Indiase merken zoals hmt(i) en titan.
De Bombay/Mumbai specials zeer zeker ook niet.
Ik verneem het graag.
Dank!
Nu ben ik niet bekend in New Delhi⦠maar ik zou bijna vragen om een kilo Enicar donorcalibers mee te nemen voor een paar roepiesā¦
Alle gekheid⦠geniet van India en kijk lekker naar horloges uitā¦
Zeker binnen lopen bij de
SEIKO Exclusive Store!
Is tot 23.00 uur open, daās handig.
Er bestaat ook nog een Jaipur Watch Company
Maar dat design moet ook maar net je ding zijn⦠Ik gok dat die kans niet zo groot is, maar mocht je geïnteresseerd zijn, even verder kijken op de site en dan vind je een verkooppunt in Delhi.
Dank voor de tip. De wijzerplaten zijnā¦interessant. Niet helemaal mijn smaak. Maar ze bieden een bespoke service aan, dus wellicht kom ik nog met een idee dat ze kunnen verwezenlijken voor mij. Misschien kan ik iets met een Euro munt laten maken. Want om een paar honderd Euri uit te geven voor een horloge met een wijzerplaat van een (halve) rupeeā¦uuhhmm, nee.
Ik ben net een maand terug uit Delhi, vond t aanbod wat tegen vallen. Door de import heffing zijn zwitserse horloges niet echt interessant qua prijs. Alleen op de (antiek) markten wat leuke dingen gezien, maar als je wil kan ik mn vrienden daar wel ff vragen ze een goed adres hebben. Stuur in dat geval maar een PBāŗļø