Deze week een nieuwe graal mogen verwelkomen in de collectie! een zeldzame zenith sub sea chronograaf A3736. Deze worden zeer zelden aangeboden, het gaat om het zenith cal. 146HP, het laatste handopwind zenith kaliber voor de el primero’s. prachtige wijzerplaat met lollipop secondenwijzer. mooie patine en ongepolijst. Ook een keeper deze
Dat is een bijzonder goede vangst. Proficiat.
Sodemieters, dit is een gave aanwinst. In mooie staat, heerlijk.
Waar vind je deze nog tegenwoordig?
Wow, erg mooi die dial en kast. Heel bijzonder.
Goeie vraag… eigenlijk niet meer… heb hem kunnen inruilen tegen een ander klokje uit mn collectie dat ik relatief goedkoop heb kunnen kopen. Deze is van een juwelier geweest die hem overgenomen heeft van een klant die ermee aankwam en hem wou verkopen enkele jaren geleden. Met wat geluk heb ik komende week/weken de originele staalband er nog bij:)
Gaaf, hier staat nog steeds de Movado Sub Sea op de lijst. Staan er links en rechts wel enkele te koop, enkel wil ik niet de hoofdprijs betalen.
Van deze ga je geen spijt krijgen en benieuwd naar de stalen band. Let wel even op de sluiting, zijn vaak vervangen.
Neen idd de movado’s zijn ook top, maar ook al 4.5-5k… ja de band is afwachten. Hij ging volgende week grote kuis houden en als ie hem vond kreeg ik hem
fingers crossed!
Aaah, niet door dat die van dezelfde man afkwam, dan zal het allemaal wel dik in orde zijn!
Mijn beste,
Proficiat met deze magnifieke aanwinst!!
Ik wens je er vele memorabele momenten mee!!
Orologio Signaturis Temporis.
Zeer mooi!
Heel mooi! Ik heb nog de originele Mesh band liggen in 20 mm Alleen dan wel met de Movado Clasp…
top:) de banden op zich zijn ook al vrij zeldzaam
Weet niet zo goed ik het anders moet zeggen, dus bij deze;
fucking awesome!
Prachtaanwinst, geniet van je NG
Netjes !!!
dit is zo een bijzonder mooie zenith. staat al tijden in mijn zoekopdracht bij chrono24. ziet haast nooit goede exemplaren
thanks! idd klopt, ze worden zowiezo al niet aangeboden of toch heel zelden. Ben dan ook zeer blij met deze
Heel mooi 🖒
Wat een topper zeg! Geweldig gewoon👍🏻