New Guy - Beyns1

Helokes forum

Na lang twijfelen de stap gemaakt naar het forum . Even voorstellen .
Bert geen kenner wel een genieter. Supervet hoeveel geld hier zit in horloges , teken dat er echt liefhebbers zijn. Ik zie hier horloges van 1000den euro’s paseren . Hoop zelf ook ooit daaraan te geraken. Btw breitling top favorite !!! Oké verder op zoek jaja op zoek naar een horloge ( maak dat mee ) :rofl: teveel vereisten voor weinig geld … warschijnlijk zoals meerdere … ik zoek
•waterdicht zwemmen ( horloge aan uit aan uit niks voor mij )
• automaat
• saffier
• dresser liefst (keep iT RAW keep iT simpel)
• zeer goede staat ( word eerste aanwinst he )
• prijs onbekend maar ben maar een middenstander dus laat ma horen . Verder blij hier te zijn hoop veel te leren door te neuzen door de topics :v:

8 likes

Welkom op HF

20190823_073131

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Ik mag je nu al niet. Desalniettemin welkom

(Geintje)

Maar je gaat zelf nog lachen over deze uitspraak als je hier wat langer rondloopt

2 likes

Welkom keus zat hier denk.

1 like

Welkom, succes met je zoektocht!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom op HF en maak van de zoektocht naar een horloge een leuke tijd! Veel plezier hier.

Ω

1 like

Welkom hier, seiko is je vriend in je zoekeisen :smirk:

Niet erg @Drebin Haha vrienden kies ik zelf :joy:

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Seiko is zeker geen slecht idee maar zie dat er veel mods van worden gemaakt wat het natuurlijk zijn eigen verhaal geeft … Enig idee welke versie ik in de gaten moet houden ?

Welkom!

2 likes

Wow @Racerke wat een kast , hoop zelf ooit in het bezit te mogen zijn van ene

1 like

Is zeker haalbaar ook, beetje per beetje. Zo doe ik het ook :wink:

@Racerke Ik heb tijd haha maar zou toch geen 10 jaar wachten … ben er ook niet echt voor om horloges op te kopen om met winst te verkopen . Dat is zonde van de tijd zoals ik zeg ben een genieter :grin:

Kans dat je een Breitling met winst verkoopt is klein hoor :joy:

Nee bedoel om zo aan mn geld te geraken haha maar heb wel 2 horloges die ik wil weg doen voor eens een echte horloge kan ik die zomaar online zetten ? En prijs op plakken ?

Maandelijks een klein bedrag opzij zetten en als je wat meedoet op hf dan kan je snel genoeg je anderen te koop zetten…

Oke thx voor de tips :grin: