New kid on the block

En ik maar denken dat ik de enige was met een horlogetick(!) Wordt een beetje nerveus van alle kennis van horloges hier… Dit is toch niet normaal?
Zelf heb ik twee Velona horloges. Een met een barstje in het glas maar loopt nog goed. De andere heeft kapotte gesp. Ik begrijp wel dat ik er daarmee nog niet ben. Ga nu sparen voor een Grand Seiko, moet de beugel voor mijn jongste nog maar even wachten.:slight_smile::grinning:

Nee gekheid.
Ik ben Jeroen en lees al een tijdje mee. Ben fan van Citizen en Seiko maar vind heel erg veel horloges mooi. Al is de “Amsterdam vintage watches” gekte voor mij iets teveel van het goede.
Ondertussen hoop ik welkom te zijn en het nodige op te steken hier.

69 likes

Welkom op het HF :blush:

Welkom! Have fun!

Welkom op HF! Volop Seikoholics, hier!:grin: Ja en een GS is natuurlijk top!:+1:

Welkom Jeroen :+1:

Welkom! Je gaat steeds weer nieuwe info vinden die je niet wist dat je nodig had.

‘zijn’ we er trouwens ooit? :joy: Al dat moois in de wereld!

Welkom :+1:

Welkom op HF Jeroen :raised_hand:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom kerel veel plezier hier

Welkom Jeroen!

Welkom. Ja, er zijn teveel mooie horloges in de wereld. Elke dag kom ik in de verleiding om er nog eentje bij te kopen.

2 likes

Welkom en veel leesplezier op dit mooie forum!

Welkom Jeroen! have fun hier

Welkom! Qua gekte kunnen we elkaar een hand geven :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Welkom! Je vindt hier lotgenoten.

Welkom!

Natuurlijk! Welkom!

Welkom Jeroen op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom…:+1: