NEW! NEW! NEW! | Zenith Chronomaster Revival Shadow

Eén is geen, dat was de slogan van de beveiligers waar ik mee samenwerkte.
Dus na de NA van @Rolopalooza hierbij mijn eigen NA.

Soms kom je horloges tegen waar je op slag verliefd op wordt. Een horloge dat je niet in de planning hebt of dat niet past in de weg die je met de collectie op wilt. Dat had ik met de Zenith Chronomaster A384 Revival Shadow. Nadat ik deze een paar weken terug voor het eerst had gepast was ik op slag verliefd. De combinatie van het matte titanium, het contrast op de plaat de perfecte maat van 37mm en het geweldige uurwerk maakt dit echt een bad ass horloge.

Dus na wat heen en weer ge-app heb ik vandaag de trekker overgehaald en het horloge aangekocht.

Zenith

Wat een gave doos

Kiekaboo

Wut? Een doos in een doos?

Travel case

Om de pols!

El Primero uurwerk


Tijdens mijn zoektocht kon ik maar weinig foto’s en videos vinden, dus heb ik zelf een snelle unboxing in elkaar geflanst:

(Excuses voor mijn steenkolen engels)

Ik loop de hele dag al met een brede smile.

WAT EEN VET DING!!!

224 likes

Zo sinister, zo cool! Proficiat!

1 like

Heel tof!

1 like

Prachtig. Zenith is echt wel goed bezig. Ben een fan van het merk sinds ik mijn defy classic heb gekocht

2 likes

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Schitterend! Dat bolle glaasje maakt het af. Van harte met deze toffe aanwinst! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

Gaaf!
Gefeliciteerd erg mooie horloge.

1 like

Wow…weer 1 voor op de lijst :heart_eyes:

1 like

Super mooie Zenith! Gefeliciteerd en veel plezier met dragen.

1 like

Wauw een van de mooiste die ik hier laatste tijd ben tegengekomen :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:!! Geniet er van!

1 like

Prachtige aanwinst

1 like

Van harte proficiat kerel! Echt een heel mooi horloges. :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Super gaaf!!

1 like

Prachtig!

1 like

Supercool man, ik wil ‘m ook :sunglasses:

1 like

Wat gaaf! Van harte

1 like

Top! :muscle:t2::+1:t2:

1 like

Wat een prachtige Primero!

1 like

Heel mooi. Top om twee van deze toppers op t forum te hebben nu. Geniet ervan!

1 like