NEW! NEW! NEW! | Zenith Chronomaster Revival Shadow

Heel mooi het matte titanium, wel bijzonder wat Zenith met titanium doet, net als bij de Defy toch net wat anders dan de concurrentie doet, cool horloge gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd mannen @Bwatched en @Rolopalooza.

Ik heb ‘m gisteren bij Roald even bekeken. Super tof zo in het zwart, mooi formaat, dikke win dat het een no date is en om het af te maken een lekker bandje :ok_hand:

2 likes

Wat een ontzettend cool, gaaf, vet, lekker, mooi en geweldig horloge.
Gefeliciteerd!

1 like

Congrats, wat een topper!

1 like

Mooi! Tof filmpje ook.

1 like

Eens!

1 like

Super gaaf! Geweldige aanwinst :muscle:

1 like

Das een hele dikke klok!

1 like

Met genoegen de 100e like gegeven. Een geweldig horloge dat ook onderdeel uitmaakt van mijn carrousel van potentieeltjes. Draagt toch veel forser dan 37?
Geniet ervan!

1 like

Super stoer ding!:star_struck:

1 like

Tof ding :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Tof horloge!

1 like

Heel erg fraai. Geluk ermee!

1 like

:point_up::smiley:

Geniet er van!

En zoals ik al tegen @Rolopalooza zei, ik ben benieuwd hoe de eerste krassen en deukjes gaan tonen ik deze kast.

2 likes

Heel gaaf! Ziet er wel redelijk fors uit voor 37mm: staat goed.

1 like

Heel fraai deze! Bedankt voor het delen en veel draagplezier!

1 like

Ja, helemaal eens! Het gebolde saffier is geeft een lekker vintage uitstraling maar dan met de gemakken van Saffier. Erg gaaf!

Go for it!

Thanks! Ik had het niet zo gepland maar de Shadow is echt complementair aan de rest.

Thanks! Ik heb er een paar nachtjes over moeten slapen…voor de vorm tenminste. Vanaf de eerste keer dat ik hem omhing wist ik dat ik een probleem had :joy:

Influencing the influencer, it’s a influeception :exploding_head:

Ja en nee. Het Titanium maakt hem heel licht en “high tech” ook de band tapered mooi waardoor het geheel subtiel is. Aan de andere kant heeft de kastvorm en de zwart/grijze kleur gecombineerd met de witgouden marker heel erg veel “ wrist presence” hij is echt aanwezig maar zonder te schreeuwen.

De kast en matte titanium vraagt erop om gedragen te worden. Echt een horloge dat er over een tijd lekker afgeragd uit moet komen te zien.

5 likes

Bad ass MF. En super afleesbaar, goede proporties, en iets dat vrijwel geen mens heeft. Superding! :ok_hand: :sunglasses:

1 like

You had me at ‘no date El Primero’!

Echt een gaaf horloge en mooi om een NA te lezen waar het enthousiasme zo van afstraalt.

1 like