bekruipt mij toch het gevoel dat dit verhaal wel héél erg uitgemolken wordt, door dit merk. En ja, de meeste Speedies lijken voor mij wel heel erg op elkaar. Vind dit -en de meeste Speedies- dan ook een weinig spannend horloge.
Dat betekent dan ook dat deze easy-extension clasp niet op de Ed White Flatlink kan wsl. Helaas, ik had al een vraag open staan bij omega voor een losse clasp.
Ik vind deze wel erg geslaagd en wat mij vooral aanspreekt zijn de diepteverschillen in de wijzerplaat icm faux patina markeringen. De stalen band (met micro adjust; een +punt) vind ik ook erg mooi bij passen.
Geen sorry nodig uiteraard. Just checking of die clasp op mijn flatlink band kan. Ik kan niet vinden of de tapering hetzelfde is als de Ed White flatlink. Ik neem aan van wel.
Non curved lugs vind ik persoonlijk niet mooi. Voor dit prijsniveau dienen de kleinste details te kloppen en ik vind een horloge met non-curved lugs qua uiterlijk neigen naar een goedkoper horloge. Het sluit simpelweg niet goed aan op je pols tenzij je een hele brede pols hebt.
Verder een heel mooi horloge maar zou zelf niet zo snel voor de speedmaster gaan. Ik krijg zeker een kras op die bezel, doe mij maar een ceramic bezel.