Ik vrees steeds harder, door het wegvallen van de vele verkooppunten. Lees; trouwe locale AD’s
Echt een gaaf horloge, ik vind hem goed gelukt.
Die wijzerplaat is echt mooi.
En met 39,7mm een mooie maat
Dat is ook wat het is. En juist kenmerkend voor de FOIS dat deze ontbreken want getrouw aan het design van het origineel.
Dit zijn inderdaad curved lugs
Twisted
om het nog iets gecompliceerder te maken:
€8700,- aldus de website van Omega zelf.
Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een mooie gebruikte speedmaster maar denk toch nog even door te sparen nu ik deze zie
Eens! De fois zonder faux patina vind ik zo kil. Beetje sunburst op de plaat zal hem goed doen. Ik ben benieuwd hoe dit op de pols zal vallen.
De 42mm speedmasters vind ik mooi maar draag ik nooit.
Voor mij is de faux patinated lume echt een no go. Echt een design fout als je het mij vraagt. Stiekem te de vorige generatie FOIS de mooiste…
Dit wordt echt een monster hit voor Omega
Waarom zo klein
Verder prachtig!
Ik mis de optie in de poll “mooie toevoeging aan het Omega gamma” hoeft niet per se beter of slechter de zijn dan de Pro.
De fauxtina heb ik geen moeite mee want het kleurt imho mooi met de blauwe plaat.
Thanks! Hier was ik naar op zoek idd. Is 1 op 1 Ed White. Hij lijkt enkel iets langer te zijn.
Dat komt denk ikc met name door de micro adjust, wat we ook zagen bij de oude en nieuwe 3861?