(Vorige f.o.i.s.)
(Nieuwe f.o.i.s.)
Niet zo’n fan van het lettertype ‘Omega’ op de wijzerplaat. Het is wel erg breed uitgerekt.
Niet zo’n fan van het lettertype ‘Omega’ op de wijzerplaat. Het is wel erg breed uitgerekt.
Ik begin de nieuwe heel hard te appreciëren! Echt zo’n release voor de verzamelaars met net leuke details zoals het oude font en logo. Fijn te zien dat Omega de fanbase niet vergeten is
Ik ben benieuwd naar wat uitgebreide hands on video’s!
Is op zo’n foto natuurlijk factor 3 uitvergroot.
Klopt hoor. Is ook een beetje mierenneukerij. Maar toch het vorige lettertype vindt ik wat charmanter
Maar 1 ding dat ik mis: geen zicht op het binnenwerk.
De kast is net zo groot als de professional. Die 2mm zit hem alleen maar in de afwezigheid van de uitstulping op de kast rechts die de knoppen iets beschermen bij de professional. De zgn crownguard.
Dat valt bij de oude FOIS erg tegen kan ik je vertellen
Ik weet niet waarom, maar een Omega moet zo’n rosé kleurig uurwerk hebben vind ik…
Ik vind die mooi, trouwens de enige reden dat ik een speedmaster kocht. En op de oude FOiS kun je een spiralwinder gebruiken.
Ik weet het, heb hem van jou gekocht
Die originele achterdeksel is geweldig mooi, maar fucking scherp, dus dat hebben ze in ieder geval beter gedaan nu
Maar ff serieus wat een GELD!!! Ding is 5k duurder dan de mijne toen ik hem 5 jaar geleden kocht…
Echt? Good to know
Dat is absoluut een aanrader. Ik heb mijn FOIS op hesalite, en heb toen ook de kleine secondewijzer laten vervangen.
We hebben het hier al eerder over gehad (in PB), wat een beauty. Zoveel beter. Hele goede keuze.
Daar scheer je toch zo 1,25mm van af met een andere caseback?
Bidle is that you?
Nope. Ik heb toen via @Bidle de contactgegevens gekregen van de kerel die het saffier heeft vervangen door plexi.
Laatste foto zijn twee vintage Speedmasters met een sunburst blauwe plaat. Wist niet dat ze bestonden.
Omega kiest duidelijk voor een scherpere look. Niet alleen de lugs ogen scherper, ook de bracelet.
Is dit toeval of een algehele trend?
Ik vind het knap dat jullie je weg nog vinden door het speedmaster bos. Hoeveel verschillende modellen zijn er nu ondertussen al die op elkaar lijken?
Ik ben blij dat ik er niet hoef in te duiken. Ik vind het doodsaaie modellen.
Dank voor je comment. Ik wilde zeggen; bijdrage. Maar dat impliceert iets wat het niet is.
Ik vind ‘m er erg goed uitzien, levendig, maar ook modern. Ben benieuwd hoe de ervaring in het echt is, maar zeker een kanshebber om mijn (toch wat saaie) Pro 1861 te vervangen