Charmant horloge is het toch ook
Its ok. Ik zou eerder een ouwe halen vanwege de prijs.
Nieuwheid is me de premium niet waard
Ik heb de ouwe net een week geleden gekocht, zeker geen spijt van. De zichtbodem van de nieuwe vind ik wel een plus, maar de breedte van de lugs 20mm (bij de oude) vind ik dan weer beter.
Leuk ding!
Ik hem een oude pointer date, zo gaaf! Oris maakt gewoon hele leuke klokken. Ik heb ook nog een aquis liggen. Die maar eruit als ik deze divers date wil…
Precies dit
De SixtyFive met crazy numbers blijft met afstand de leukste en charmantste
Ik vind ze wel geslaagd. 200m nu ook, alhoewel 100 meter voor 99% van de mensen waarschijnlijk genoeg is, geeft het toch iets meer een duiker-gevoel.
Nu wachten op de leuke kleurtjes en uitvoeringen, Oris kennende gaan die vast nog komen.
Zien er leuk uit met subtiele upgrades. Wel wat moderner dan de vorige generatie, denk niet dat ik ze er op in ga ruilen.
Ik vind hem mooi
Heel mooi!!
Maar niet haalbaar voor mij.
Ik hou het wel bij mijn citizen duiker.
Fair! Maar de nieuwsprijs verschilt wel ±1200…
Mooi horloge voor €1200-1500.
Dit model kende ik nog niet. Schitterende patina op de lumes en wijzers.
Geslaagd! Doet Oris toch weer netjes
Ik vind ze wel mooi. De keramische bezel lijkt niet al te blinkend, dat gepolijste randje op de bracelet is ook subtiel gedaan en ronde opgelegde indexen, mijn favoriet.
Wat ik me afvraag is waarom ze die niet gebaseerd hebben op de 38 mm Diver variant.
Want gaat de 38 én 40 mm versie dan verdwijnen of enkel de 40?
Het wordt allemaal een beetje onoverzichtelijk, net zoals bij de nieuwe versies van de Aquis eerder dit jaar.
Ja eens, ben benieuwd naar de ceramische bezel, hoop dat het wel een ingetogen duiker blijft…
Goed punt wbt de maatvoering, vond de 38-40-42 varianten opzich wel goed werken, geen idee hoe nu de verhoudingen gaan worden
Er komt steeds meer beeld, (van willigen zag ik bewegend) ik word er steeds blijer van… iemand al zijn menig bijgesteld?
Ik vind deze beige echt tof, zou je deze kleur vaak pakken?
Mooi horloge, maar voor dat geld toch liever een tudor!
Ach, Oris kennende koop je ze in no-time met 30% korting.
Opzich mooi maar band ziet er wat kitscherig uit imo
Welke van Tudor zouden jullie dan kopen voor dat geld?