Ik heb hem overwogen, de limited gemist omdat ik aan het werk was, de blauwe ja soort troostprijs, de limited gaan al voor hoge bedragen op ebay, mijn zoon vond hem leuk dus dat had een reden geweest hem te kopen, maaaaar je moet ook nog import kosten betalen dus hij is te duur om even voor de grap te kopen.
Heb ik ook een beetje⦠richting de 500 euro is net iets te duur om voor de grap te kopen.
Meer horlogemakers (en liefhebbers)die zichzelf minder au sƩrieux durven nemen.
Mijn gedacht.
Ik vind het helemaal niks. Overige Spinnakers vind ik best tof. Sowieso heb ik al helemaal niks met die (commercieel) uit Ierland overgewaaide onzin.
Uiteindelijk is de blauwe variant ook een limited⦠Niet limited qua aantallen, maar wel qua ālimited time onlyā. Dus zullen er uiteindelijk ook maar een X aantal van zijn.
Tot ze weer een ander kleurtje of accentje wijzigen natuurlijk en die dan weer in de verkoop doenā¦
Zijn er rond de 2500 verkocht van de blauwe, ach das wel mee limited dan bij Omega oid
Geinig, beetje als Relax
Ik wilde de zwarte kopen maar kansloos naast het net gevist, dus nu wel de blauwe besteld. Ik heb dat vooral gedaan omdat ik het leuk vind deze aan mijn kids te showen (7 en 9 jaar). Wordt wel pas volgend jaar maart geleverd.
Uiteindelijk is elk horloge ooit een limited editionā¦
Partypooper!
Hoezo?
Dat maakt al je horloges bijzonder!
Ik vind Seconde Seconde wel een tof insta kanaal. Horloge vind ik persoonlijk niets.
Mooi horloge! Ik sta op de wachtlijst voor een blauwe.
Zitten er nog meer mensen met groot ongeduld te wachten op eind maart?
Ze zijn 19 maart begonnen met verzenden, maar helaas gefaseerd: de laatsten gaan 5 april de deur uit. Zie:
Ja, zit al een aantal dagen mān inbox als een malle continu te refreshen, hopende op een teken van verzendingā¦
Die van mij komt maandag
Tof!! Enjoy alvastā¦