New release: Spinnaker Fifty Phantoms

Nice man. Heel cool. :+1:t3: Als het goed is komt woensdag de mijne binnen met de ‘mist’ bezel.
Enjoy… :ghost::ghost:

2 likes

Gefeliciteerd Thomas. Uniek :ok_hand:

1 like

Het wachten waard? :smiley: Ziet er in ieder geval tof uit.

1 like

Zeker het wachten waard! Veel lol voor niet heel veel geld

8 likes

Sinds vandaag kan ik ook eindelijk mee doen hier. Tijdje op moeten wachten, maar dat was het zeker waard…!

Zat nog te denken over een iets uitgebreidere NA, maar denk dat alles weg gezegd is.

:ghost::ghost::ghost::ghost::ghost::ghost::ghost:

13 likes

Nog wat foto’s spammen van de bijgeleverde rubber band en van de optioneel bestelde bracelet… :+1:t3:

4 likes

Mooi, wist niet dat je ook de stalen band kon bestellen.

2 likes

Die werd ongeveer een maand geleden via mail aangeboden als de Phantom Bracelet. Had gehoopt dat hier dan ook nog een werkje of verwijzing naar dit model in zat, maar het betreft gewoon de standaard bracelet van het onderliggende model, de Spinnaker Fluess.

1 like

Overigens voelt deze Bracelet kwalitatief niet echt super aan. De sluiting heeft erg veel speling en nu al een aantal keer is een pushpin (met dubbele quick release btw) uit zichzelf losgekomen uit de lugs. Oppassen dus met deze bracelet…

2 likes

Ook nog een Fleuss gehad, lijkt me zwaar op staal.

1 like

Voor diegene die NOG een kans willen dit jaar :ghost: :ghost::ghost::ghost::ghost::

3 likes

Leuk! :grin: En als het goed is weer 2 varianten. Ik ben benieuwd.

Lijkt wel weer hetzelfde model te zijn. Alleen een andere hand set? En kleuren.

2 likes

Ook andere vormgeving van de spookjes zelf zo te zien.

En hier de tweede variant. Spookjes op de bezel. :sweat_smile:

3 likes

1 like

Datum pas zichtbaar onder UV

1 like

Dat klinkt niet handig. :sweat_smile:

1 like

Ik stond op het punt om ‘m juist vanwege deze ‘verborgen’ datumfunctie te bestellen. Vroeg me daarbij wel af hoe ze dit zo vernuftig konden maken, met een datumschijf, zonder kijkvenster, maar toch kennelijk zichtbaar bij UV licht?
Blijkt dus gewoon alleen een print van dag 31 op de dial te zijn met inkt die op UV reageert. Dus niks datumfunctie, maar alleen de verwijzing naar het cijfer 31, kennelijk vanwege Halloween.

3 likes