New Strap Day: Hirsch Rally. Ooooh baby, I like it! ; )

Pas geleden een Hirsch Rally besteld voor mijn Tissot PRS516. Vandaag kon ik 'm ophalen en… Oooooh, baby, I like it! :heart_eyes: :kissing: :wink:

En nog even 'n wrist shot van eerder vanavond, met de crappy camera…

Bedankt voor het kijken!

12 likes

Strakke combinatie. :+1:

Staat 'm erg goed.

feli dus !

Elf.

1 like

Mooi! maar eh… bandje zit op z/n kop…? :grin:

1 like

Het kan, maar blijf de originele mooier vinden. Het geeft wel een bijzonder patroon als je er mee in de zon gaat zitten :wink:

1 like

Mooie rally! Ik hou er wel van. Enjoy @TagEd

1 like

super mooie combi.

1 like

Staat hem goed!

1 like

Dat geloof ik niet.
Het is 'n “watchfie” :hand: :hand:

:grin: :wink:

Elf.

1 like

Staat goed :+1:

1 like

Dank voor de complimenten, heren!
@tomhster Originele stalen band vond ik ook goed staan en is kwalitatief ook een prima band. Maar ik vind een stalen band gewoon niet lekker zitten. De helft van de dag zit ie te ruim en de andere helft te strak en hij geeft (uiteraard) geen millimeter mee… Draag naast dit horloge vrijwel uitsluitend duikers en deze draag ik op rubber of nato. Maar dat kan natuurlijk niet om deze ‘race inspired’ klok. Dus een rallyband leek mij de beste keuze. En ik moet zeggen dat deze de vintage vibe van de PRS516 nog meer versterkt, imo. Uiteraard heb ik de stalen band gewoon nog. Dus die kan er altijd weer om, mocht ik dat ooit willen.

Mooie combi . :thumbsup:

1 like

Hmmm ik twijfel. Persoonlijk denk ik dat de ‘non grain’ golden brown versie met witte stiksels nog mooier zal staan…

Voorbeeld op Speedmaster:

2 likes

Strakke combinatie!

1 like

@Candide Vind ik ook een mooie band. Maar ik vind 'm op het plaatje wel een beetje ‘smooth’; een beetje ‘Kijk ik heb een nieuw horlogebandje!’. :wink: Moet trouwens zeggen dat in het echt die ‘grain’ minder opvallend is en de band lekker een beetje vintage look geeft.

1 like

strakke klok!!! :smile:

1 like

Ziet er goed uit, maar prefereer zelf de rally straps met de kleine gaten

1 like