De Pro met witte plaat is wel leuk voor een zomer. De rest niks voor mij. Had gehoopt op nieuwe GMT kleuren zonder die gilt accenten.
58 burgundy best aardig maar ben je zo op uitgekeken - zie ook verloop van de bestaande burgundy
68 te groot
Pelagos Pro wel gaaf, maar Tudor versie van de SD43 die ik al heb
Chrono 5 link mooie upgrade maar niet W&W waardig
āNieuweā 58, coin edge bezel behouden, maar wel een nieuwe kroon. Had dezelfde bezel moeten krijgen als de METAS 41, de coin edge en getande kroon vloeken met elkaar. Daarnaast is de kleur rood leuk, als de wijzerplaat zwart was, dit is gewoon te veel van t goede.
Chrono & pro, beide nog van die dikke horloges, ze hadden een paar mm van de dikte af moeten schaven.
De rest, 43mm horloges? Ze waren juist de trend aan het zetten om kleiner te gaan, 37-39 zijn prima maten, en 41 is al flink hoe tudor ze maakt.
Maar goed, het leuke aan horloge hobby is dat iedereen een eigen kijk er op heeft, en een eigen smaak heeft. Waar ik dit een misser vind, kan een ander het prachtig vinden.
Lijkt inderdaad allemaal niet spannend deze nieuwe releases. Hoewel de polar pro en de deepsea pelagos toch wel gave toevoegingen zijn. BB in 43mm is overigens ridicuul, zeker nu de trend juist kleiner is.
Tudor verrast overigens meestal in de loop van het jaar
Die is inderdaad heel gaaf zeker in wit. Maar het ontwerp van de kast kan de dikte optisch niet doen verdwijnen.
De Ranger blijft gelukkig de Ranger, geen veranderingen.
Vooral die dikte⦠Zoān mis in mijn ogen⦠Hadden nu prima het uurwerk van de BB 58 GMT erin kunnen gooien en de kast minimaal 2mm minder dik maken!