Dit is toch die verzilverde? Heel mooi maar ik las eens dat er aanslag op kon komen, vermoedelijk door het procédé.
925 Zilver*
Dat is inherent aan zilver.
Goed te horen want ik vind dit wel de mooiste Tudor.
Zeker heel mooi horloge,vooral de kleur van plaat en insert
Leuk gewaagd kleurtje, alleen lijkt het maar zo of vloekt de kleur wijzerplaat een beetje met de bezel (beetje kersenrood vs rood resp. sunburst vs mat)? Op jubilee is de 58 ook wel erg geslaagd imho.
Haha, echt way te kermis die kleur.
Zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel smaken.
Dit is het horloge waar de nieuwe rode BB58 op gebaseerd is. Een Submariner concept die nooit gereleased is. En ja de bezel en plaat vloeken ook gewoon .
Hahaa inderdaad! Moet er even aan wennen maar saai is hij zeker niet. Begrijp alleen niet waarom Tudor deze vorm bezel niet terugbrengt, zoveel mooier. Vast een ristrictie om weg te blijven van de submariner.
Nb op de P01 heeft Tudor dat wel gedaan maar klopt de rest van het horloge weer niet. Maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Vind ik ook. Staat gewoon zoveel beter. Lekkere shine ook. Dat is het enige wat ik aangepast zou willen hebben op de BB58. Die bezel en crownguards. En dan hoeven ze hem van mij niet eens Submariner te noemen als dat gevoelig ligt.
Je slaat de spijker op z’n kop wat mij betreft. Helemaal eens
De BB58 is al een Submariner hommage. Dus de fijne kartels op de bezel en geen crown guards, zo klopt het met het origineel. Als je ook nu naar de duikers line up van Tudor kijkt, dan zie ik het ook niet gebeuren, dat Rolex nog wat Submariner kasten door schuift.
niet de kast, die kwam van Rolex.