Nu is ook het uurwerk veranderd? Of is het hetzelfde uurwerk, alleen dan METAS-certified?
En nog altijd is die snowflake uurwijzer een sneeuwschop om je survivalpakket mee aan te vullen .
Let wel, ze doen allicht ook schitterend dienst als peddel , na het kapseizen door het gewicht van die klomp ijzer uit je canoe gevallen en je roeispaan verloren .
Precies wat mij opviel. Ik hoop dat het gewoon het licht is⦠maar ben er bang voor dat het niet die cherry sunburst heeft als in de rendersā¦
Absoluut mee eens.
Jammer dat de jubilee niet gaat passen op de 79030-ref van de BB58. Deze zal dan langzaam uitgefaseerd worden (net als ze deden/doen met de 79230-ref)
Ik stoor me wel aan de extreem lange referentienummers die ze nu hebben geintroduceerd.
Al jaren schreeuwen de fans om een Tudor Submariner
Is er eigenlijk ergens bekend wat dit jaar discontinued is bij Tudor?
Heel erg gaaf die Pro Polar
Kan zomaar een nieuwe aankoop worden en dan kan mijn zwarte pro eruit.
Die BB68 zien er ook goed uit. Jammer dat het 43 mm isā¦
Hmmm niet onaardig, maar ik loop er niet erg warm voor. Ik had eigenlijk op een blauwe BB54 gehoopt.
Of een smart manās explorer?
Ik hoopte stiekem dat ze de snowflake hand van de chrono af hadden gehaald. Dat ding blokkeert de subdials te veel.
Oef, vind die ultra wel erg gaaf! Maarja, is het verschil idd groot genoeg? Binnenkort maar eens passen bij de AD.
Hij heeft nu toch ook een heel ander referentienummer en het Metas uurwerk,ik weet bijna zeker dat de kast anders is @Borissje
Ik vind de nieuwe releases spuuglelijk
Zo. Dat is eruit
Lekker duidelijk
Hmm die andere band voor de Black Bay Chrono vind ik wel interessant.
Geeft hem een heel ander gezicht,
Ga alles even bekijken bij Schaap wanneer dat mogelijk is.
De nieuwe Tudor modellen
Gaaaaaaap