NEW TUDOR WATCHES 2025

In tegenstelling tot mijn spaarpot ben ik zelf redelijk teleurgesteld over de nieuwe releases.

2 likes

Ik hoopte op nieuwe kleuren voor de Black Bay 41 met de kast vorm van de monochrome.

1 like

Ik vind die burgundy bb 58 wel tof :eyes:

2 likes

Op zich wel, maar jammer van de sunburst. Sunburst wijzerplaten zijn sowieso niet mijn ding en al zeker niet op retro duikhorloges.

Ook spijtig dat ze de kast en het uurwerk van de 58 GMT niet gebruikt hebben voor de Pro. Dat zou al eens een moeilijk te weerstaan pakket geweest zijn. Maar zoals altijd is het bij Tudor net niet perfect. Goed voor mijn bankrekening wel :blush:

8 likes

Jammer dat de regulier 58 nog steeds de band met de oude sluiting heeft. Ieder jaar toch weer hoop dat het gewijzigd gaat worden, maar helaas. Uiteraard zou je de band en sluiting van de rode BB58 kunnen kopen en deze erop kunnen monteren. Maar dat is toch wel een dure grap.

Ik zou graag de BB68 band ook op alle andere modellen willen zien. De band zonder de rivets en met de nieuwe sluiting.

1 like

Kom ik nu hiervoor speciaal uit de winterslaap ? Beetje tegenvallend. Had graag die pro gewild als hij wat dunner was geweest. Voor de rest alles braaf. Pelagos ultra is wel tof maar vast een joekel. En met handen wassen heb ik die 1000m ook niet nodig…ik draai me om en ga verder slapen.

1 like

Ik heb daar geen moeite mee. Op mijn Pelagos vind ik het ook schitterend :sunglasses:

1 like

Lijkt me sterk als je bij een AD bijvoorbeeld de blauwe wil kopen met de nieuwe band dat ze dat dan weigeren, of ben ik nou gek?

Ze kunnen niet de “oude” band als nieuw verkopen en van een andere afhalen waar die nieuwe op zit zullen ze die los moeten bestellen.l om weer compleet te maken.

Je zal de nieuwe band erbij moeten bestellen. Dit gaat je dus rond de 800-900 euro kosten. Je zou de band die er dan op zat uiteraard kunnen verkopen, maar ik denk dat niemand echt blij wordt van de band met de oude type sluiting. Vooral als je nieuwere met snelverstelling etc. eerder hebt gehad.

Maar ik kan mij herinneren dat je bij Tudor toch je eigen BB kan samenstellen, althans soort van. Beetje vreemd als je dan alleen de rode met de nieuwe band kan bestellen. Maar goed ik ben geen verkoopert van/bij Tudor.

Blijkbaar past die jubilee niet op de andere 58 modellen, klinkt heel erg onlogisch

1 like

Haha daar geloof ik echt niets van. Alsof ze een hele nieuwe case zouden maken voor een nieuw kleurtje van een bestaand model.

Sowieso is het vreemd dat ze de 5 link en t-fit niet gewoon beschikbaar maken op alle modellen. Afgezien dat ze waarschijnlijk van een voorraad oude banden afmoeten.

1 like

Ben stiekem wel fan van de ultra. Niet een wijzerplaat met een gedicht erop en in tegenstelling tot de trend ben ik persoonlijk wel van de wat grotere horloges. Specs waar 99% van de kopers incl ik niets aan hebben, maar toch me innerlijke kind wakker maken.

Ik heb ook ooit de 5-link bracelet van de BB58 geprobeerd op mijn BB GMT, paste ook niet…

Gaatjes ergens anders boren en je hebt het voor elkaar.

Apple stijl

Ik had gehoopt op de BB Pro met het dunnere gmt-uurwerk

4 likes

Volgens mij is deze kast toch anders dan de blauwe en zwarte 58,lijkt wat breder bij de lugs.

Ik heb ze niet vergeleken, maar zou me erg verbazen als ze om een andere dial en kleur de kast zouden aanpassen.