Je hebt gewoon gelijk. Net gekocht. Via de e shop!
NATUURLIJK NIET, BEN NIET GEK!
Je hebt gewoon gelijk. Net gekocht. Via de e shop!
NATUURLIJK NIET, BEN NIET GEK!
Ik ben gek op deze Zenith El Primero A384 Revival.
Het is maar een kleintje maar zou hem heel graag willen hebben.
Nou volgens mij is het toch wel een blok…
37mm is klein.
Voor meisjes
Sommigen hoeven niet te compenseren:wink:
37mm?! Dat ding is zelfs kleiner dan de normale el primero 1969! Mijn God. Dan laat idd maar lekker liggen
Ik hou wel van dat ton-sur-ton blauw, echter stevig aan de prijs
De kast is idd erg mooi geworden, die en de vorige plaat!
Voorlopig eerst nog op zoek naar een andere vintage Zenith. Enkel zoek weer een te mooie, dus kan nog wel even duren.
Toch zou zo’n moderne versie toch wel erg welkom zijn. Dan op staal met een mooie gematteerde band.
Dat zou het summum zijn
Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen.
Mooi man, en de juiste kastvorm. Ik hoop dat ze meer van dit soort modellen maken met de oorspronkelijke proporties. Ziet er gewoon beter uit. Ben benieuwd naar je zoektocht dus hou ons maar op de hoogte!
Ja. Echt. De eerste die dat doet
Is wel custom. Moet je van houden he. Niet iedereen kan dat appreciëren…
Kan je dat even toelichten?
Ik heb nu tweemaal de standaard zel Primero gepast en het voelde allemaal redelijk fragiel en goedkoop aan.
Het lederen bandje voelde redelijk cheap aan en wat mij vooral verbaasde was hoe luid het uurwerk zelf was.
Misschien was ik een beetje verwend omdat ik toen nog een Oyster Perpetual had en die zijn echt gebouwd als tanks.
Maar de gehele indruk van de El Primero was voor mij gewoon erg goedkoop.
Het zou niet mogen voor die prijs, zelfs de strap zou kwaliteit moeten uitstralen. Heb 'm zelf nog niet gepast wel, maar ik vind deze uitvoering echt schitterend op foto’s!
Ben eens benieuwd hoe de (ex-)eigenaren hier tegenaan kijken. Er zijn er genoeg alleszins iemand? @tompj @Rolopalooza @anon8024582HF @Brick … ?
(Kan er maar 4 taggen)
Het neemt niet weg dat het wel een heel mooi horloge is.
Ik vind dat Lucas onzin uitkraamt
Ik snap @TheWornWatch wel. Het is echter appels met peren vergelijken.
Chrono vs. Rolex sportmodel. De ZEP is gewoon een prima horloge.