NewBee.... 👤

Hi allemaal, ik ben ook nog niet lang lid hier en vond het wel gepast even hallo te zeggen.
Mijn naam is Mike en de laatste paar jaren is mijn interesse voor horloges alleen maar gegroeid, ik wacht nog op de staatsloterij (Nederlandse Loterij moet ik nu zeggen volgens mij :confused:) om zo “the holy Grails” uit de horloge wereld te kunnen kopen. Voorlopig is mijn collectie nog niet aanwezig maar hard werkende om er eentje op te bouwen.
Daar helpt dit forum aardig, alleen al het informatieve gedeelte vind ik erg boeiend en ben al een aantal leuke klokkies tegen gekomen die ik nog niet eerder had gezien!!

Ook het verkoop/koop gedeelte van het forum spreken mij erg aan, ik moet natuurlijk wel een collectie gaan opbouwen nu!! :wink:

13 likes

Welkom! En veel plezier, het is hier prima vertoeven :slight_smile:

Oh en we wachten natuurlijk op foto’s van je huidige collectie :thumbsup:

Wilkommen, waar zijn de fotookes?:wink:

Welkom en Enjoy.

Welkom!

Welkom :grinning:

Welkom Mike! Leuk, maar pas op voor flipperitis. Voor je het weet heb je hele leuke collectie.
:wink:

The holy grail van de horloge wereld of jouw persoonlijke holy grail? :smile:

Welkom!

Welkom en enjoy.

Als je vragen hebt, gewoon stellen.
Tip: ben je fan van bepaald merk? Dan kan het maar zo zijn dat er eentopic van bestaat waar experts hun kennis, raad en afkeur ventileren.
Omega, Rolex, Seiko, Citizen ,…het zit er allemaal bij.

Thanks allemaal… Zoals gezegd bestaat mijn collectie op dit moment nog niet. Ik heb 1 Vacheron in mijn bezit een mooie dresswatch maar zit eraan te denken deze binnenkort misschien te verkopen… Dat is dus mijn collectie… :confused: zal binnenkort even fotootje plaatsen, momenteel wordt die nagekeken en komt nieuw leren bandje aan. :slight_smile:

@koetsjh vandaar dat ik ook typte the holy grailS (er zijn er natuurlijk meerdere!! :wink:)

Welkom! En een Vacheron! Meer holy grail kan niet toch ?

1 like

Welkom! Een Vacheron Constantin? Die komen hier niet vaak langs.

Mijn beste,

Van harte welkom Mike, binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom op HF Mike!
Veel (lees)plezier toegewenst.
Ik wil je wel al waarschuwen dat HF kan verslavend werken en slecht zijn voor je portemonnee :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nieuwe bijen zijn heel belangrijk, welkom!

Welkom
Is de Vacheron echt?

Overigens vind ik niet dat je een collectie MOET opbouwen.
1 goeie klok waar je blij mee bent kan een veel rustiger gevoel geven en evenveel plezier.

1 like

Idd, de 1 heeft er 3 de ander 30. Dat betekent niet perse dat de 1 meer liefhebber is dan de ander.

1 like

Welkom.

Welkom en idd benieuwd naar de foto’s