Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Marco, 41 jaar en een redelijke newbie op het horloge front.
Als rijksambtenaar die graag naar links en rechts uit het raam kijkt gedurende de dag, kijk ik nu ook graag naar horloges. Mijn smaak is denk ik vrij simpel. Niet te duur en degelijk. Ik ben namelijk een behoorlijke L.E.O. (Lomp en onhandig) stoot me aan alles, laat wel eens wat vallen en kom wel eens in situaties die dan bij voorkeur niet handig zijn om een duur horloge om te hebben. Als we het hebben over een collectie, het hebben van meerdere horloges, dan heb ik nu het volgende.
Voor het op het werk heb ik een G-SHOCK aangeschaft, hier geleerd over jays and Kay’s en zodoende voorzien van adapter set en bull bar.
Vervolgens wilde ik een automaat na een tijdje lezen hier. Ik kwam uit op een Khaki king. Helaas niet op staal gekocht en nu ruzie met of nato of leer. Les van het forum, kies staal, de rest kan goedkoper achteraf.
Hierna kocht ik de TW hier op het forum, in mijn hoofd was dit vroeger de shizzle om te hebben ofwel de mode. Beetje spijt van, leergeld zeg maar.
Veel forum lezen en raakte geĂŻnteresseerd in het Russen draadje. Ik weet niet wat het is maar het had de aandacht. Niet veel later heeft mijn vrouw een handwinder met steentjes en ik nog 2 exemplaren van Herman overgenomen.
Verder heb ik nog wat bandjes hier op het forum overgenomen en kijk met veel interesse de topics door.
En wat wil ik dan nog? Nou ja, de Russen collectie uitbreiden voor de heb of een Khaki Field mechanical omdat ik die ĂĽberhaupt eerst had moeten kopen ipv de king
Nou bedankt voor de aandacht
Ik zie overigens dat m’n foto’s steeds draaien… ik krijg dit niet recht op m’n telefoon sorry.