newbie hier ....

Newbie hier … maar niet helemaal …

Zo’n +/- 15 jaar geleden volgde ik dit forum al intensief, maar de laatste jaren heb ik wat dat betreft onder een steen gelegen. :grimacing:
Gereanimeerd toen mijn zoon dit jaar afstudeerde, en ik op zoek ging naar een mooi cadeau, uiteraard en volgens goed gebruik een serieus horloge voor deze mijlpaal.
Sindsdien heeft het virus mij weer te pakken, en lees ik regelmatig mee op het forum.
Heb wat horloges ingeruild en ben met een IWC Pilot XVIII weer naar huis gegaan.
En intussen ook alweer een tweede gescoord … (Grand Seiko SBGM221)

So far so good … en hopelijk kan ik in de toekomst ook wat bijdragen!

Fijne dag!
Rob

80 likes

Welkom om het forum Rob!
Leuk dat je toch een account hebt aangemaakt. Je hebt mooie knallers! :+1:t2:

2 likes

Welkom Rob, mooie wekkers heb je daar! Goed dat je een account aangemaakt hebt.

1 like

Welkom en leuk dat je het plezier weer terug gevonden hebt!
Veel lees plezier.

Welkom!:+1:
Mooie set…

Mijn beste,

Rob, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom terug, Rob! En goed bezig! :slightly_smiling_face:

Welkom, veel plezier. Mooie horloges heb je al!

Welkom terug, alhoewel het forum niet meer is zoals het geweest is zeggen de oudgedienden. :man_shrugging:

Welkom (terug) Rob op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom (terug) .
Mooi collectie ben je aan het opbouwen :ok_hand:

Welkom (terug? :smile:) mooie start vraagt om meer :laughing:

Welkom :+1:

Welkom Rob op dit leuke forum, weer terug op het nest :ok_hand: :+1:. Hoop in de toekomst veel van je te horen en te leren.

Welkom! Mooie IWC, ik heb dit model vorig jaar einde zomer ingeruild bij een grijze dealer in Woerden. Is waarschijnlijk niet deze?

Van harte welkom hier, Rob! :blush: :+1:

Welkom Rob! Twee prachtige horloges heb je, dat zullen er door dit forum ongetwijfeld snel meer worden :wink: Veel plezier!

Welkom Rob op het forum ,mooie aanleiding :+1: om het vuurtje weer op te stoken en gelijk met een tweetal mooie aanwinsten van start gegaan …succes ! :+1:

dank voor het warme welkom!

vroeger was alles beter toch … :innocent:

1 like